Med på en spiller?

  • dkcct
    Message 1 of 3 , May 3 6:04 AM
      Hallo Jungs

      Er der nogen der skal se VM i ishockey?
      Vi (Swush) har lavet et lille spil til et dagblad i Schweiz, og det
      kan jo være I er interesserede i en lille dyst!?!

      Jeg skal selv til Paris og er hjemmefra i perioden 5.-15. maj. Men
      derfor kan vi vel godt oprette en Berserks-liga... bare for hyggens
      skyld.

      Spillet er på tysk og måske lidt mere primitivt end vi er vant til.
      Til gengæld er holdene sponseret, så det er gratis at deltage.

      Hvis I har en Swush-profil, så er det bare at logge ind:
      http://blicksportgames.ch/

      Mit freundliche Grüssen
      Christian T. - Oberbefehlshabender

      NB: Jeg tror DK får tæv i den første kamp (så hjælper jeg heller
      ikke mere)!
    • dkcct
      Message 2 of 3 , May 3 6:10 AM
        Nåja:

        Liganavn: Berserks
        Kodeord: defaaderaa

        Pas på cowboybøsserne!
      • polster_vegas
        Message 3 of 3 , May 3 11:26 AM
          Hockeybiberlieber er med på en WM-spieler. Men for pokker det er svært
          at sætte hold... Hvad er vekselkursen mellem Swush-$ og Smallworld-$?
          Jeg ka' ikke hitte u' af det!

          God tur til Paris.