Re: Teddy KGB forstærket!

  • dkcct
    Message 1 of 2 , Feb 2, 2006
      Endnu en gang et kæmpe tillykke med de Husum'ske forstærkninger.
      Nu hvor de to nye wings har meldt sig, så er førstekæden ved at være
      på plads inden franchisen 'Gjesse Hansen' skifter hjemmebane.

      Mit ærinde er dog et andet - nemlig at gøre opmærksom på lørdagens
      program på Canal Plus:

      20:10 NHL: Colorado - Detroit
      22:45 NHL studio
      23:00 NHL: Philadelphia - NY Rangers

      Jeg får besøg af min kammi Jørgen P. fra Odense (vi skal se Super Bowl
      på O'Learys natten mellem søndag og mandag). Jeg tror dog han kan
      lokkes med til en omgang hockey, hvis jeg stiller en høker foran ham
      imens.

      Spørgsmålet er så, om der er andre af jer rødder der tænder på idéen?

      I så fald er det mig ligegyldigt, om det bliver den ene eller anden
      kamp der skal velsignes med ekstra opmærksomhed fra Berserks (måske
      begge - ååååh jeg er tosset med NHL).

      I øvrigt en lækker, lækker hockey-nat vi lige har oplevet!

      Christian T. - #2