Re: Voksen Piraten

  • jeversenus
    Message 1 of 4 , Sep 6 1:31 AM
      En adult profil... Det maa jeg sige. Store sager.

      Maaske er det billedet af min feriebil, jeg har lagt ind under
      berserksbiler, der giver den fine status: Adult.

      Naa, jeg maa videre i min Hockey research. Jeg har brugt de sidste 4
      uger af min arbejdstid paa at se hockey og bare bryster, saa det er
      ikke meget tid jeg har tilovers..

      Tilsidst skal der lige lyde et tillykke til Hr. Ermose, som fylder
      aar i morgen den 7 Sept. TILLYKKE med dagen. Du maa kunne se tilbage
      paa et indholdsrigt aar! Haaber du bliver fejret med maner og kage
      til!

      Med hilsen direkte fra pirateriet,

      Piraten

    • dkcct
      Message 2 of 4 , Sep 7 7:13 AM
        Jeg vil også bidrage med et stort tillykke her på Dan's fødselsdag.

        Desværre kan jeg ikke være med til party på lørdag, men vi må jo finde
        ud af en anden form for Berserks-arrangement, hvor I kan forsvare
        jeres sølle placering i den herlige Berserks-liga.

        Jeg vil da gerne foreslå en stilfærdig tur på Nørrebro Bryghus - evt.
        til oktober!?! Vil mænnerne granske kalenderen for at se om der er en
        åbning?

        Ellers mangler vi vel bare at piraten melder sig ind i Berserks.
        Ligaens tilblivelse har været ganske forvirrende - som man kan
        forvente når pøbelen begynder at tage initiativer - men det skulle
        være ganske vist, at kodeordet er 'Srvi'. Jeg modtager gerne
        konstruktiv kritik på ordsammensætningen 'defaaderaa' som plejer at
        udgøre kodeordet, men som denne gang åbenbart er vejet og fundet for let.

        Med ønsket om at Georgien og Tyrkiet lider alverdens ulykker i aften
        Christian T. - manager for Amager Øglers