Glæde!

  • dkcct
    Message 1 of 1 , Aug 3, 2005
      Hej alle

      Det var en god mail der blev sendt rundt. Jeg tillader mig at svare
      på den herinde (jeg oplever nemlig ingen problemer med at bruge
      dette forum).

      Det er med stor glæde jeg konstaterer interesse for endnu en omgang
      Fantasy Hockey. Ifølge vores hockey-pusher er der også et spil på
      vej:
      http://fantasygames.sportingnews.com/hockey/home_good.html

      Selvfølgelig følger man lidt med i hvad der sker, og det bliver
      spændende at se hvor meget styr man egentlig har på ligaen.

      Ihvertfald er der sket mange ændringer i NHL siden sidst. Ikke
      mindst på transfermarkedet hvor stjernerne kastes frem og tilbage.
      Værst af alt, så er Adam Foote netop røget til Columbus Blue
      Jackets, men det er forhåbentlig bare for at have råd til at beholde
      de øvrige superstarts i Colorado.

      Nå men lad os endelig også få gang i dette udmærkede forum igen.

      Med altid skarpe skøjter
      Christian T. - kommende CHAMP