Slut med NHL sæson 2004-2005

  • polster_vegas
    Message 1 of 1 , Feb 14 11:15 AM
      Nå drenge. Hvad vi vel alle har ventet, ser ud til at ske i morgen
      tirsdag: De store NHL bosser aflyser sæsonen 2004-2005. Hermed ingen
      Fantasy Smallworld i denne omgang... Surt, specielt taget i
      betragtning, at dollarkursen for tiden er historisk lav ;-) Jeg
      bruger i stedet mine 18 dollar på noget andet: Er der mon en eller
      anden selvudråbt underbetalt hockeyspiller, som står og mangler lidt
      gryn!

      Hr. 33