Re: Herr Formand: Nyt fra NHL?

  • toelbjerg
    Message 1 of 4 , Sep 1, 2004
      Yo

      Først en lille tak til vor tilbagevendte opdagelsesrejsende fordi
      han sørgede for at også august blev velsignet med et indlæg.

      Det jeg ligesom får ud af det hele er, at spillerne ikke vil gå med
      til en generel lønnedgang. Derfor ser det lidt sort ud mht. NHL-
      hockey i den kommende sæson.

      Lad os håbe de kommer til fornuft så vi igen kan få gang i vores
      lille liga.

      :-C
    • toelbjerg

        Message 3 of 4 , Sep 3, 2004
          For ligesom at følge op på¨formandens ord: De snakker om en Nuklear
          forandring af hele NHL, hvis der ikke kommer en afgørelse inden 15-
          sept.!!! Hvis ikke der kommer en afgørelse, vil der ikke være NHL som
          vi kender det derefter - alle de fede spillere vil ikke mere være
          med, ligaen vil være fuld af nonames....

          suksuksuk

          Og så lige sidste nyt. Familien Mus har fundet sig et nyt domicil i
          syden. Nærmere betegnet et lille hus på 130 m2 + lidt have og noget
          kælder, dog er det til leje, men alligevel!!

          Musen