Herr Formand: Nyt fra NHL?

  • polster_vegas
    Message 1 of 4 , Aug 31, 2004
      Ja, jeg benytter mig lige af chancen for at smide sommerens sidste
      indlæg i Berserks!

      Herr Formand: Jeg ved jo godt, at diverse netmedier vil give mig svar
      på mine spørgsmål, men jeg vil nu hellere spørge Oraklet: Er der
      noget nyt mht. en evt. strejke blandt de såkaldte nordamerikanske
      hockeyspillere? Jeg forsøger nemlig at mobilisere et indskud til den
      evt. ny sæsons fantasyspil hos Smallworld!

      Mesterspilleren
    • toelbjerg
      Message 2 of 4 , Sep 1, 2004
        Yo

        Først en lille tak til vor tilbagevendte opdagelsesrejsende fordi
        han sørgede for at også august blev velsignet med et indlæg.

        Det jeg ligesom får ud af det hele er, at spillerne ikke vil gå med
        til en generel lønnedgang. Derfor ser det lidt sort ud mht. NHL-
        hockey i den kommende sæson.

        Lad os håbe de kommer til fornuft så vi igen kan få gang i vores
        lille liga.

        :-C
      • toelbjerg

          Message 4 of 4 , Sep 3, 2004
            For ligesom at følge op på¨formandens ord: De snakker om en Nuklear
            forandring af hele NHL, hvis der ikke kommer en afgørelse inden 15-
            sept.!!! Hvis ikke der kommer en afgørelse, vil der ikke være NHL som
            vi kender det derefter - alle de fede spillere vil ikke mere være
            med, ligaen vil være fuld af nonames....

            suksuksuk

            Og så lige sidste nyt. Familien Mus har fundet sig et nyt domicil i
            syden. Nærmere betegnet et lille hus på 130 m2 + lidt have og noget
            kælder, dog er det til leje, men alligevel!!

            Musen