3-3

  • polster_vegas
    Message 1 of 3 , Jun 7, 2004
      Hej Drenge

      Jeg kan næsten ikke følge med i alle de indlæg, som der postes i
      denne tid! Nå, fair nok: Der er jo egentlig heller ikke noget at
      skrive om, eftersom Berserks-turneringen for længst er afsluttet.

      Mht. til Stanley cuppen: I aften spilles den 7. og afgørende kamp
      mellem Calgary og Tampa Bay. Hvem hepper vi på? Jeg kipper med flaget
      for Calgary - de er jo fra Canada, those stupids!

      Til lykke med Joachim i dag. Det er derfor der er flag på alle
      busserne.

      N'et
    • toelbjerg
      Message 2 of 3 , Jun 7, 2004
        Hmmmmm

        Calgary eller Tampa Bay - jeg er egentlig ligeglad, men Tampa har
        altså haft et flot år, så det er måske fortjent nok at det er dem
        der løber med pokalen. Men Calgary er vel også fede nok når de kan
        gå så langt, og så oven i købet fremtvinge kamp 7.

        Jeg ved til gengæld hvem jeg holder med til EM...

        Forza Tyskland

        Christian T.
      • polster_vegas
        Message 3 of 3 , Jun 8, 2004
          He he - Forza die Elf!

          Så blev det altså Tampa Bay fra den stolte ishockeystat Florida, som
          rendte med Stanley-trofæet.