Den larmende tavshed

  • polster_vegas
    Message 1 of 1 , May 17, 2004
      Hej Bersærkerdrenge

      Jeg synes vores forum er blevet ramt af halsbetændelse. Her er så
      tavst så tavst så tavst, så jeg et kort øjeblik troede, at det måske
      var blevet ramt af en forbandelse!

      En hurtig gennemgang af de sidste års indlæg i maj måned beroliger
      mig dog: Sådan plejer det at være! Åbenbart er der ikke noget at
      skrive om: Smallworldsæsonen er slut, Colorado Avalanche mfl. er
      slået ud og der er lang tid til næste sæson.

      De eneste emner der var fremme sidste år, var bestanden af Berserks-
      biler og historien om kasse øl til Jens, fordi han skaffe
      Christiansaurus et logi på Amager.

      Hermed maj måneds første indlæg, tilnærmelsesvis uden omtale af
      hockey, bryster og kongeligt bryllup!

      nils