All Star!

  • polster_vegas
    Message 1 of 1 , Feb 3, 2004
      Jeres udsendte i de franske alper er nu vendt tilbage, hvis I altså
      overhovedet har bemærket mit fravær!

      Nå ja - hvis i ikke skulle være klar over det, så er der altså NHL
      All-Star kamp på lørdag, hvilket så betyder, at der ikke er nogen
      almindelige NHL-kampe fredag-mandag... Hvad skal man da så lave i de
      dage? Er der evt. en frisk fyr, evt. med forbindelse til DR, som
      kunne finde på at smide et VHS-bånd en såkaldt videomaskine, og
      optage kampen til glæde for alle berserkere? Så kunne man jo engang
      ude i fremtiden evt. mødes over et depot af øl, se kampen og tale om
      bryster!

      /der alte