1692Narrefisse

  • dkcct
    Sep 30, 2010
      Kære Berserks

      Ja det er især to gentlemen jeg hentyder til med den meget sigende overskrift. N siger Nils siger arre siger fisse siger Dan!

      Hvor blev I dog af? Nu er ligaen blevet autodraftet uden der (så vidt jeg ved) var nogle berserkere til stede. Jeg nægter at se indad og indrømme at draft-tidspunktet skulle være sat anderledes.

      Spørgsmålet er nu: What to do?

      Ligaen starter som nævnt d. 7. oktober. Skal jeg lige knalde en ny liga op, eller skal vi virkelig undvære vores NHL-vinterhygge?

      Ved I hvad... for at gøre det nemt har jeg oprettet en ny liga. Drafttidspunktet er (indtil videre) søndag kl. 12.00 CET. Er der nogen der ikke kan på dette tidspunkt? Jeg tænker bare der skal tages lidt hensyn til piraten, som er nogle tidszoner foran.

      Man kan melde sig ind i den 'nye' liga her (gør det!):

      http://hockey.fantasysports.yahoo.com/hockey/register/tos?league_id=71495&password=defaaderaa

      (linket står vist på 2 linjer - I må klippe/klistre lidt)

      Mvh.
      Formanden