1687Re: Vigtig besked fra Berserks-formanden

  • dkcct
    Sep 17, 2010
      Hej fisk

      Sidste sæson løb jo fuldstændigt ud i sandet, men det var vel primært fordi spillet ikke fungerede. Adskillige uger inde i sæsonen var der betydelige fejl og hele platformen var tydeligvis lavet til football og derefter "skinned" til hockey. Jeg tabte interessen fordi spillet var fyldt med fejl. Jeg aner ikke om det blev rettet op senere i sæsonen, men det var også underordnet, når det hele blev fucket op i starten. Jeg gad ihvertfald ikke bruge en masse tid på mit hold, for derefter at konstatere at der var fejl overalt.

      Grundlæggende var det vel en fadæse at lancere et så underlegent produkt for at droppe det året efter, og SN burde have kompenseret alle deltagere.

      Jeg aner dog at du ikke totalt afviser en ny liga... og hey... nogen skal jo ligge i bunden;-)

      Har forresten modtaget flg. besked fra Jacob: "Hej. Jeg er ikke frisk - men deltager gerne når der skal drikkes øl og fortælles historier. Vh jacob"

      Ja ja det var jo forsøget værd at tage fat i den gamle champ.

      Har også modtaget flg. fra Bjarke: "Hep hey- jeg har ingen anelse, men seføli skal jeg da være med!"

      Hvis 2+fisk=3 så er vi vist 3 - indtil videre?!

      Mvh.
      Formanden
    • Show all 6 messages in this topic