1673Re: HMS holder skruen i vandet

  • jeversenus
    Oct 15, 2009
      Tillykke til Formanden. En placering som nummer 12 er jo helt fantastisk. Ogsaa tak for den fine graf.

      Eller er jeg stadig VILDT traet af det nye spil. Det er stadig latterligt, og jeg har snart ikke lyst til at gaa ind og tjekke dagen resultater. Det har ikke noget at goere med min ringe point hoest, meeen det goer det jo ikke bedre.. Tror kun je kan komme i tanke om forsvarskommandoen, der fjumre mere i det end de fantasy gutter!

      Chr T., var det ikke noget at lave et nyt NHL spil selv. Altsaa en smaa 2000 brugere der vil betale 20 USD per season. Det giver lige 40 000 pisk til udvikling fra Oct-Apr. Maaske for meget arbejde, men alligevel.

      Naa, men ellers alt vel i Thailand. Jeg er hjemvendt efter en uge i VN, saa nu staar den paa weekend, og afslapning.. Stay cool deroppe, og vi ses.

      J. Pirat

      -af - In berserks@yahoogroups.com, "dkcct" <dkcct@...> wrote:

      > Lad det mig være tilladt at henlede d'herrers opmærksomhed på mit holds udmærkede placering i 'Universal Standings'.
      >
      > Jeg har desuden tilladt mig at lave et lille diagram som viser indbyrdes placeringer i ligaen, samt det daglige pointforhold (kan aflæses sådan nogenlunde). Det direkte link er:

      > Jeg vil dog gøre opmærksom på at der er mindre uoverensstemmelser for Big Stick Trekroner og Board Pukers. For Big Stick er der tilsyneladende et fuckup med Danny Briere, men selv når det er korrigeret er der for begge hold en skævhed på 10 point som jeg ikke kan gøre rede for.

> [...]
    • Show all 3 messages in this topic