1672HMS holder skruen i vandet

  • dkcct
    Oct 14, 2009
      Lad det mig være tilladt at henlede d'herrers opmærksomhed på mit holds udmærkede placering i 'Universal Standings'.

      Jeg har desuden tilladt mig at lave et lille diagram som viser indbyrdes placeringer i ligaen, samt det daglige pointforhold (kan aflæses sådan nogenlunde). Det direkte link er:

      Jeg vil dog gøre opmærksom på at der er mindre uoverensstemmelser for Big Stick Trekroner og Board Pukers. For Big Stick er der tilsyneladende et fuckup med Danny Briere, men selv når det er korrigeret er der for begge hold en skævhed på 10 point som jeg ikke kan gøre rede for.

      Da jeg som bekendt føler stort ansvar for gruppen og for konkurrencens retfærdige afvikling, har jeg skrevet til SportingNews support et par gange for at få rettet op på problemet. I første omgang fik jeg et bullshit-standardsvar som ikke havde noget med sagen at gøre. Jeg følte mig derfor nødsaget til at skrive til dem igen for, i høflige vendinger naturligvis, at gøre opmærksom på at de ikke kan regne. Spændende om de gider se på det!?

      Mvh.
      Christian T. - hvor bli'r I af???
    • Show all 3 messages in this topic