3Manuel Serbest Organik arıcılık Arjantin kimden uzatmak

  • oscarperone@ymail.com
    Apr 24, 2009
      Merhabalar!

      İsmim Oscar Perone olduğunu. Ben Buenos Aires, Arjantin ve sermaye ve yaşamak
      63 yaşındayım. Çünkü ben genç ben arı tutmak edilmiş ve 2002 yılında
      profesyonel bir organik, doğal arıcı oldu. Ayrıca eğitim okullarda öğretmen olarak Buenos Aires çeşitli yerlerinde arıcılık öğretti var.

      2004 yılında, bir olarak çevresel tahribat Sonuç kaçmaya çalışıyor
      soya tarımın sonucu, biz Pirané ve Monte için tüm kurdeşen ve taşındı
      Ligi Arjantin ve tropik bölgede bulunan Formosa eyalette nerede
      henüz var.

      Ben arıcılık sorumlu olduğu konusunda bir yıl, bu 7500 at yöntemini kullanmak için
      Acre "El Palomar" ahır hayvancılık ve arıcılık () Palo Santo olarak Formosa için.
      Bu ahır, organik sertifikalı olduğunu, 1000 kurdeşen ve daha fazla tek
      Arjantin kuzeyinde büyük arıcılık operasyonu.

      Yeni bir teknikle geliştirilen tüm bu yıllar boyunca kapsamlı Organik denir
      Arıcılık özel bir bakım için Afrika arı ise, her ne kadar çalışıyor
      iyi normal arı de dünyanın hiç tropikal bölgeleri.

      Ben bir kitap yayınlamak için gidiyordu, ama tüm materyaller sunmak için karar ücretsiz
      Yeni blogunuza bir kitapçk içinde:

      http://oscarperone.blogspot.com/

      Benim benim apiaries fotoğraf, sonuçları görebilirsiniz Blog. Bu ise
      benim Açıklayabilirim blog, diğer şeyler arasında, yöntem ile ben tuzak üzerinde manuel

      339 swarms 2006/2007 sezonunda kurdeşen başlatın.

      Yani buraya bana bir listeden gelen metni çevirmek için bir arıcı yardım
      the İngilizce dili ile benim sınırlamalar nedeniyle İspanyolca.

      Aşağıdaki metin otomatik olarak yazılım tarafından geçilebilir.
      Bu hatalar için özür dilerim

      Benim blogunuza girin ve manuel okumak istiyoruz.

      Ben yaklaşık beekeepers yardım etmek istiyorum
      Bu teknik ile dünya ve arkadaşım için bilgi iletimi değil
      İngilizce konuşmak beekeepers çünkü Dilinizi bilmiyorum

      Ben kesinlikle bu beekeepers olan arı kaydetmek için sorumlu olduğuna inanıyoruz
      Dünyanın, çünkü ciddi tehlikede olduğunu civarında. Dünyanın bu Across
      kurdeşen alarm oranında nüfus kaybediyor.

      Sanırım benim yeteneğini en iyi yardımcı olacaktır düşünüyorum.

      Bu nedenle manuel ücretsizdir. Tüm Dünya İçin.

      Ben dünyanın çalışırken İngilizce arıcılık tüm listeleri girerken pm
      kim nazikçe İspanyolca olarak benimle temas var gibi insanlar bulabilirsiniz. Ve belki de
      ve arıcılık yapmak için bu blogun çeviri ile ilgili yardım istiyorum
      bilgi çok daha beekeepers için dünya mevcut.

      Çeviri olan arıcılık, İspanyolca ve İngilizce bilen tarafından yapılmalıdır.
      Benim ülkede kim gerekli şartları olan herkes bilmiyorum.

      Ben profesyonel bir tercüman hizmetleri meşgul değil.
      Ben arıcılık ve cehalet ayrıca profesyonel tarafından hatalar dışında uyarma olabilir

      çevirmen.

      Ben beekeepers için yardımcı olacak
      dünya çapında

      Lütfen bana yardım edebilir.