25Colocvii

  • Mircea Ursuta
    Nov 9 6:53 AM

       Ca urmare a publicarii pe site-ul Baroului Timis a datelor de desfasurare a colocviilor pentru examenul de absolvire INPPA fac urmatoarele precizari

       Am luat legatura cu dl Decan al Baroului Timis care a precizat ca stagiarii din Oradea nu trebuie sa sustina aceste colocvii

       Examenele la materiile fundamentale vor avea loc dupa data de 25 noiembrie - probabil la sfarsitul acestei luni

       Ca atare, pregatiti-va pentru materiile de baza.

       Alte informatii, din pacte, nu am.

       Deci, pregatiti dosarele si invatati

       Ne vedem marti la 15 sper cu informatii noi

      Mircea Ursuta

    • Show all 5 messages in this topic