Re: [aspse] Intrebarea zilei..

  • geanina
    Message 1 of 23 , Sep 1 12:05 AM
      Asta e o capcana. Inseamna ca deja am ales sa fac fotografia.Ce conteaza daca e color sau alb-negru.

      Grigore Bogdan <loverx1982@...> wrote:
      Intrebarea zilei - pe sinceritate si constiinta - Ce ai face tu ???
      Vei fi supus unui mic test. Exista o singura intrebare, dar ea este
        foarte-foarte importanta!! Nu
        raspunde in graba sau la nimereala! Gandeste-te inainte de a
      raspunde.
        Raspunde cinstit si iti vei
        testa simtul moral.

         Este o situatie imaginara, in care trebuie sa iei o hotarare.

         Gandeste-te ca trebuie sa dai un raspuns spontan si cinstit!!!

         (Este important sa scroll-uiesti incet in jos si sa nu incerci
        smecherii.)

         Te afli in  Florida....

         ...in Miami mai exact...

         Esti in mijlocul unui haos total, o inundatie dupa un uragan...

         nemasurate cantitati de apa...

         Esti fotoreporter pentru CNN.

         ...si te afli in mijlocul acestui dezastru fantastic.

         Situatia este la limita disperarii..

         Incerci sa surprinzi cliseele cele mai impresionante.

         In jurul tau case sunt luate de ape, oameni dispar in valuri...

         Natura isi arata nemasurata putere violenta...

         Furtuna pustieste totul in urma sa.

         De-o data vezi un barbat la volanul unei masini de teren...

         ce lupta disperat, sa nu fie luat de ape si noroaie...

         te apropii...

         iti face o impresie puternica...

         si brusc il recunosti, este G.W. Bush!!

         Realizezi ca furia apelor il va inghiti in orice clipa...pt
        totdeauna...

         Ai doua posibiltati: Sa il salvezi, ori sa "prinzi" instantaneul
      vietii
        tale!!!!

         Sa ii salvezi viata, ori sa faci o poza ce iti va aduce tie premiul
        Pulitzer!!!!

         O poza ce arata moartea unuia dintre cei mai iportanti oameni din
        lume...

         Si acum... intrebarea (raspunde sincer):

         Poza o faci color, sau alb-negru ????

      ASPSE - Asociatia Studentilor la Psihologie si Stiintele Educatiei
      http://www.psihologie.net/aspse/

      Do you Yahoo!?
    • Delia Guta
      Message 2 of 23 , Sep 1 12:28 AM
        sepia

        Win 1 of 4,000 free domain names from Yahoo! Enter now.
        http://promotions.yahoo.com/goldrush
      • ioana adriana stefan
        Message 3 of 23 , Sep 1 3:09 AM
          Sa pui premiul inaintea vietii unui om ar insemna practic sa il omori tu cu
          mana ta! Ceea ce contravine dorintei noastre de a-i deschide ochii lui Bush
          si ai arata cat de important e sa respiri, nimic mai mult! Te uiti la el,
          vezi cum se lupta pentru viata lui, iar tu il fotografiezi! Hmm... Alegere
          gresita! Asta daca luam in calcul si politicul din personaj!

          Luand-o pe alta cale, in masina aceea este un OM, ca si tine, cu vie,
          idealuri, familie si alte cele! Cand il vezi cum se scufunda, parca simti
          cum apa iti inunda plamanii, si atunci intinzi instinctivi o mana si il
          tragi afara din masina, ii zambesti si pleci. Nu ceri nimic, nici macar o
          poza!!
          Poza pe care o fac mental valoraza mult mai mult decat cea pe care o voi da
          la ziar
          Cam asta ar fi alegerea mea!!

          Ioana Stefan

> [...]
          >

          > O poza ce arata moartea unuia dintre cei mai iportanti oameni din
          > lume...
          >

          > Si acum... intrebarea (raspunde sincer):

          Help STOP SPAM with the new MSN 8 and get 2 months FREE*
        • dip dip
          Message 4 of 23 , Sep 1 4:02 AM
            1) foto interesante pot obtine imediat dupa ce l-am
            salvat... 2) :))) cred ca ash cashtiga mai mult[i
            bani :)))] daca l-ash salva... Tre sa ne gandim la
            profit??? si el in Irak sau Afganistan tot la profit
            se gandeshte shi mai putzi la vitzile de acolo, de
            aceea nu ma gandesc la profitul premiului pt.
            fotografie...deshi... sau sa ma gandesc la profitul
            pt. foto si totodata pt.umanitate.... of, of, of, a
            mai fost si Iugoslavia si cine shtie cine mai
            urmeaza... cred ca Iran sau Siria (daca au petrol!!!)
            Doliu peste tot pt. vietzile nevinovate de la WTC
            11-09-2001, da asa era shi normal dar pt cei din
            Iugoslavia... sau cei nevinovatzi din Afganistan sau
            Vietnam sau Irak... si ar mai fi multe chiar prea
            multe de spus... dar eu NU FAC POZE!!!
> [...]

            > vietii
            > tale!!!!
            >

            > Sa ii salvezi viata, ori sa faci o poza ce iti va

            === message truncated ===

            Take Yahoo! Mail with you! Get it on your mobile phone.
            http://mobile.yahoo.com/maildemo
          • raduweiss@go.ro
            Message 5 of 23 , Sep 1 4:51 AM
              mda... sti, ala era un banc...
            • marieta
              Message 6 of 23 , Sep 1 8:21 AM
                La minut... , ca sa-l pot si salva iar poza n-am s-o
                folosesc pentru obtinerea premiului ci pentru a i-o
                oferi ca dovada ca si el nu este in definitiv decat un
                muritor...ca noi toti !

                === message truncated ===

                http://promotions.yahoo.com/new_mail
              • florin dragos
                Message 7 of 23 , Sep 1 8:29 AM
                  Nici macar asta nu ai realizat..
                  Bush e o simpla marioneta..el nu conduce nimic...ci
                  gasca de magnati care se ascunde in spatele lui...si
                  tu vrei sa/i faci poze cand moare?!
                  Mai cunosti astfel de teste?
                  Esti jalnic..
                  Incearca si tu, cand ne prezinti un e/mail sa fie cat
                  mai captivant!
                  Nu ne mai inunda casutele postale cu aberatii!!

                  http://promotions.yahoo.com/new_mail
                • Grigore Bogdan
                  Message 8 of 23 , Sep 1 9:53 AM
                    se pare ca terminarea facultatii de psihologie nu are efectele
                    scontate pentru unii dintre noi..
                    in loc sa te faca sa gandesti liber , ai ajuns sa crezi in teorii
                    conspirationiste and stuff..
                    astea sunt bune pentru emisiuni gen ion tugui si urania..
                    eu incerc sa trimit lucruri pe care le consider interesante..
                    tu in schimb ce ai trimis de iti permiti sa critici...?
                    daca ceea ce trimit eu , sau colegii tai din facultate nu ti se pare
                    interesant exista dedesupt un buton pe care unsubscribe..
                    nu te tine nimeni cu forta aici..
                    mailul meu n-a fost atat de aberant, ca dovada ca au fost persoane ca
                    mi-au raspuns..
                    el putea fii interpretat in mai multe moduri..
                    n-a fost trimis la modul serios..insa te poate pune pe ganduri si
                    poti incerca o analiza a lui..ca dovada ca au fost si persoane care
                    au facut lucrul asta (colega mea ioana:).
                    dar e foarte frumos ca ti-ai exprimat si tu ideea..acum putem observa
                    cum o idee, test, gluma poate trezi atatea reactii..putem observa cat
                    de diferiti suntem..
                    mai ramane sa ne si acceptam..
                    o zi frumoasa,
                    Bogdan

                    Message 9 of 23 , Sep 2 2:44 AM
                      Cine crezi tu ca esti sa etichetezi oameni? Esti si
                      tu in anul IV si gata ai inceput sa suferi de
                      pricepere?
                      Nu e prima data cand trimiti aberatii..faza e ca nu
                      are curaj nimeni sa ti/o spuna in fata..colegii nostri
                      sunt prea stilati si prea draguti..eu insa nu vreau sa
                      fiu!
                      De unde tragi tu concluzii?
                      Nu gandesc liber?
                      esti fan PRO TV?!
                      Incearca sa mai iesi din lumea ta, si daca tu
                      consideri un lucru interesant asta nu inseamna ca
                      trebuie sa il consider si eu la fel?!
                      Am dreptate?
                      Nu suporti critica?
                      Poate si eu ma implic din umbra..de unde stii tu ce
                      pot eu sau cine sunt eu?
                      Crezi ca daca imi scrii cand se deconteaza
                      abonamentele si copiezi niste aberatii ...ma dai
                      gata?!
                      Fa un sondaj.."invizibil" si vezi cati adepti ai..caci
                      incepi sa devii un pic de bivolaru!!
                      Te pup!
                      Nu fi suparat!
                      Maine poate fi si mai rau!
                      O zi frumoasa si tie!

                      http://promotions.yahoo.com/new_mail
                    • Carolina Stanescu
                      Message 10 of 23 , Sep 2 4:03 AM
                        bineinteles ca alb-negru.

                        Dan Becerescu <dan_becerescu@...> wrote:

                        Haha.
                        Alb-negru.
                        E mai "artistic".

[...]

                      • red moon
                        Message 11 of 23 , Sep 5 3:39 PM

                          E povestea vietii mele. Enjoy. Am nevoie de feedback, please.

                          Ps: De fapt e schita unui roman/nuvela. ma intrdeb daca ar trebui sa continui. Ce credeti?

                          http://mail.yahoo.com

                        • cristina raluca
                          Message 12 of 23 , Sep 6 12:58 AM
                            DA! Continua, fara sa eziti! Cel putin eu m-am regasit fantastic de mult in povestea ta si cred ca sensibilitatea ta este minunata si te face sa surprinzi cu multa intensitate momentele efemere dar marcante ale vietii .

                            red moon <redmoon_br@...> wrote:

                            E povestea vietii mele. Enjoy. Am nevoie de feedback, please.

                            Do you Yahoo!?
                          • Stefan Popescu
                            Message 13 of 23 , Sep 6 3:29 PM
                              --- red moon <redmoon_br@...> wrote:

                              > E povestea vietii mele. Enjoy. Am nevoie de
                              > feedback, please.
                              >
                              > Ps: De fapt e schita unui roman/nuvela. ma intrdeb
                              > daca ar trebui sa continui. Ce credeti?
                              >

                              > Marfa! Cu siguranta ar trebui sa continuui. Imi
                              place stilul, imi pare cunoscut..dar hehe...nu stiu al
                              cui e si nu stiu cat conteaza. Si este si interesant
                              modul de povestire din afara....si modul de detaliere
                              care este perfect...nici prea mult nici prea
                              putin..dar..care e sfarsitul? sau nu conteaza? ..ummm
                              si gustul lacrimilor...cine nu il stie??..frumos...
                              Mi-as dori sa pot scrie si eu asa...dar...nu cred...in
                              fine.. ai un still.. cu siguranta poti scrie...bafta..
                              PS: ce ai scris e ceva clasic...toti avem o ada sau un luca...bafta!!!

                              =====
                              Cine nu invata din greselile trecutului, este silit, sa le repete!!!!

                              http://promotions.yahoo.com/new_mail
                            • bobo san
                              Message 14 of 23 , Sep 7 6:36 AM
                                marfa?stil? tu ai citit ceva la viata ta domnule?ce
                                stil,zi-mi si mie?hai sa-ti zic eu:stilul de compunere
                                de liceu,de incepator.poate de asta ti-e cunoscut.
                                si nu te pune cu dracu' sa ma contrazici ;)

                                Message 15 of 23 , Sep 7 3:56 PM
                                  --- bobo san <bobo_san2@...> wrote:

> [...]
                                  > compunere
                                  > de liceu,de incepator.poate de asta ti-e cunoscut.
                                  > si nu te pune cu dracu' sa ma contrazici ;)

                                  domnu bobo "Sama" ...era parerea mea personala...si nu
                                  am pretins ca sunt critic puisor.... nu stiu de ce
                                  sari de cur in sus.... si daca vine vorba de
                                  citit...hehe...am citit destul, cu siguranta mai mult
                                  decat tine...dar asta nu conteaza..domnu....critic
                                  expert? cumva? lmao..si nu te chinui sa raspunzi..ca
                                  eu nu iti voi face placerea...sau si tu faci vreun
                                  experiment pe aici si nu stiu eu...sfatul meu..mai
                                  calm..mai domol...si gandeste inainte sa scrii..sau sa
                                  arunci cu noroi( ptiu, nu ma pot abtine)

                                  =====
                                  Cine nu invata din greselile trecutului, este silit, sa le repete!!!!

                                  http://promotions.yahoo.com/new_mail
                                • blaga robert
                                  Message 16 of 23 , Sep 8 2:23 AM

                                    Stilul e de liceu, categoric! Mai proasta decat a unora dar mai buna decat a altora, incercarea asta jalnica de roman/nuvela. Da cred ca merita sa continue... aaa, pardon, meriti sa continui, red moon, macar te tii ocupat.

                                    A, apropo de final, eu am inteles ca tipa il paraseste si ca tipul prefera sa o creada moarta. Nu???!!!!

                                    Do you Yahoo!?
                                  • red moon
                                    Message 17 of 23 , Sep 8 2:53 AM

                                      Multumesc! Aveam nevoie de feedbackul vostru. Ma intreb daca aveti nevoie de feedbackul meu?!

                                      Anyway, sunt "scriitor" doar pentru ca uneori mai pun mana pe pix (mai mult pe la cursuri) sau pe tastatura (mai mult noaptea). Stilul nu o sa mi-l schimb deocamdata deoarece astept ca schimbarea (in bine, sper) sa se produca singura, treptat, fara efort (ce vreti, sunt lenes). Povestea de liceu pe care am scris-o e destul de precisa, detaliile sunt acolo pentru ca imi fac mie bine. M-am apucat de fapt sa scriu pentru, daca doriti, a-mi invinge demonii. Am reusit, si in primul rand de aceea consider povestioara o reusita.

                                      Multumiri speciale lui Bobo san (domo arigato:o), care a fost ceea ce s-ar numi un critic perfect (ai talent, pe bune, dar fi mai diplomat). Multumesc pentru sfaturi, o sa caut un cenaclu.

                                      Mersi si celor care mi-au scris "de bine". Nu conteaza valoarea unei lucrari atata timp cat produce placere celui care o citeste, si din punctul asta de vedere ma simt fain tare.

                                      O sa continui sa scriu si sa trimit pe forum cate o povestioara, sau o poezea (Chiar, ce spuneti de "Dreptul la fericire", critici dragi) pentru ca... habar n-an de ce. Pur si simplu mai schimbam macazul, de la psiho catre altceva. Chiar, voi nu aveti nimic de trimis? Sunt convins ca Romania stiei sa scrie!)

                                      Mersi inca o data!

                                      by B.Y.

                                      PS: Era sa uit! Nu sunt din Braila! Im lipseste doar curajul de a ma desconspira. Sorry, nu va luati de mine!

                                      Do you Yahoo!?
                                      Win 1 of 4,000 free domain names from Yahoo! Enter now.
                                    • Dan Becerescu

                                        Message 19 of 23 , Sep 8 10:14 AM
                                          mda.dumb and cocky,just as i expected.
                                          domnule,da' ce expresii ai,"de ce sar de cur in
                                          sus".si de unde esti asa sigur c-ai citit mai mult ca
                                          mine?
                                          nu sunt critic,da tu esti pe dinafara.sanatate!

                                          Message 20 of 23 , Sep 8 10:21 AM
                                            domnule,eu nu sunt diplomat,"eu sunt feroce
                                            dom'le,eu sunt teribil" ;)

                                            --- red moon <redmoon_br@...> wrote:

> [...]
                                            > Win 1 of 4,000 free domain names from Yahoo! Enter
                                            now.

                                            Win 1 of 4,000 free domain names from Yahoo! Enter now.
                                          • jn_umberto
                                            Message 21 of 23 , Sep 8 1:49 PM
                                              Exista un moderator in grup? Daca da, citeste ce se scrie? Observa ca
                                              exista un arogant care practic ne arunca in pre-antichitatea
                                              civilizatiei cu atitudinea si replicile lui? Inteleg o critica,
                                              inteleg un punct de vedere divers, chiar si o atitudine acida poate
                                              fi acceptata, dar aroganta de dragul rebeliunii se face in
                                              particular, nu stricand dispozitia celor care intra pe un grup pentru
                                              a se destinde si informa.