cer demisia secretarelor :)

  • urs alexandra
    Message 1 of 3 , Jul 2, 2004
      Dragii mei colegi....am si eu o intrebare care ma roade de cand am
      terminat sesiunea.
      in legatura cu notele pt cei de anul II la Psihologie stie cineva cand au
      doamnele secretare bunul simt sa le afiseze????
      poate voua v-a dat cineva vreo informatie, ca mie IAR mi-au inchis
      telefonul in nas...

      ---------------------------------
      Vreau sa-mi inregistrez CV-ul la BursaMuncii!
      Vreti sa publicati oferte de munca? Noi avem solutia!
      Lasa profesionistii sa lucreze pentru tine!
      http://www.bursamuncii.ro
    • Simona Ristea
      Message 2 of 3 , Jul 4, 2004
        Nici eu nu am nici o informatie si sunt la fel de mahnita. probabil iar sunt asa "ocupate" cu alte treburi iar notele noastre, si noi, evident, suntem destul de neimportanti incat mai putem fi ignorati inca.

        urs alexandra <ursulet_1983@...> wrote:

[...]

        ASPSE - Asociatia Studentilor la Psihologie si Stiintele Educatiei
        http://www.psihologie.net/aspse/

        Do you Yahoo!?
      • Delia Guta
        Message 3 of 3 , Jul 5, 2004
          Am trecut ieri, 5 iulie, pe la facultate si se
          afisasera note la Psiho-sspeciala si la Psihologie.

          Eu sunt la Pedagogie asa ca mai am de esteptat
          probabil. Ar fi bine sa se afiseze macar inainte de
          sesiunea de examene, nu?

          Vacanta frumoasa !

          http://promotions.yahoo.com/new_mail