"Fluxogenics: Flowing to Success" - Bruno Medicina Workshop - Vineri 1 Martie

  • Brunus
    Message 1 of 1 , Feb 25, 2013
      "Atunci cand suntem relaxati, focalizati si determinati, intram intr-o stare mintala in care succesul este inevitabil." - Bruno Medicina

      Vineri 1 Martie, ore 12.00 - 14.00
      in cadrul evenimentului BodyMindSpiritFestival

      Oricine a facut o activitate sportiva, in special arte martiale, a auzit vorbindu-se – si poate a si experimentat – asa zisa stare de flux.
      Este o conditie psihofizica in care eficienta e maxima, concentrarea totala, iar rezultatele par sa vina fara nici un efort.

      Ceea ce nu mi-am imaginat este ca starea de flux – combinata cu alte studii asupra constiintei si fizicii cuantice – ar putea pune bazele pentru ceva mult mai profund.
      Da fapt, a fi in flux inseamna sa te gasesti in punctul zero al constiintei, sa experimentrezi libertatea absoluta ce deriva din concentrarea pe momentul prezent si din conexiunea globala cu mediul inconjurator.
      Presupune activarea sincronicitatii, legii atractiei, activarea unor resurse a caror existenta nu o banuim si eliminarea unor obstacole cu care mintea noastra se boicoteaza continuu.

      Va astept la aceast workshop, pentru a descoperi impreuna cum sa atingem aceasta stare speciala a mintii si cum sa o folosim in avantajul nostru.

      Inscrieti-va repede, locurile sunt limitate!

      Bruno

      PS Chestia asta cu "flow" o am in cap de mult; acum a devenit un sistem foarte bine pus la punct, cine vrea sa vada o prezentare de acum 5 ani poate observa diferenta

      si felul in care lucrurile evolueaza