Lumea se schimbă. Tu?

  • Bogdan Grigore
    Message 1 of 1 , Oct 23, 2012
      Sursa: http://improvizatie.ro/

      Lucrurile se schimbă tot timpul în jurul nostru: oamenii, locurile, tehnologia. Nu apucăm să ne obișnuim într-un context că el s-a și schimbat într-un fel sau altul. Iar dacă nu se schimbă înseamnă că nu evoluează și ar trebui să fim noi cei care preiau inițiativa.

      Nu rămâne în urmă!

      Ieși din zona de confort și pregătește-te pentru neprevăzut.

      Prin improvizație îți exersezi abilitate de a răspunde repede, creativ și în favoarea ta la situații noi. În plus: înveți să fii prezent, îți antrenezi capacitatea de concentrare, îți exersezi imaginația și umorul, înveți să comunici constructiv și multe altele.

      HAI ȘI TU! Începem pe 1 noiembrie și improvizăm în fiecare joi seara timp de 6 săptămâni.

      Facilitează Corina Anghel & Bogdan Grigore.

      Înscrieri prin mail la corina@....

      Ce spun foști participanți:

      Una din cele mai frumoase experiențe prin care am trecut, din care am avut de învățat extrem de multe lucruri despre mine și ceilalți.Cursul de improvizație a însemnat pentru mine o oportunitate excelentă de deschidere, dezvoltare și, mai ales, de schimbare și restructurare a experienței proprii de viață. (Mihaela,Recruitment Manager)

      Bogdan Grigore

      Trainer, Fotograf, Improvizator

      Blog Personal
      http://bogdangrigore.ro