Invitatie de a participa intr-un studiu de psihologie sociala

  • Bogdan Grigore
    Message 1 of 1 , Mar 29, 2012

      ---------- Forwarded message ----------
      From: Diana Onu <diana.onu@...>

      Buna ziua,

      Va scriu cu rugamintea de a posta urmatorul mesaj pe grupul ASPSE, avand in vedere ca eu nu am permisiunea de a posta mesaje pe grup, nefiind membru. Este un studiu de psihologie sociala si sper ca unii dintre membrii grupului sa fie interesati sa participe. Mesajul pentru participanti, mai multe detalii, precum si link-ul la studiu, se gasesc mai jos.

      Multumesc,

      Diana

      Buna ziua,

      Va invitam sa participati la un studiu de psihologie sociala. Studiul poate fi in special util celor interesati de domeniul psihologiei, intrucat la finalul studiului puteti citi mai multe detalii despre aceasta cercetare.

      Participarea este voluntara si anonima, iar raspunsurile nu vor fi folosite decat in scopul cercetarii. Completarea chestionarului nu ar trebui sa dureze mai mult de 10-15 minute.

      In acest studiu, suntem in principal interesati de modul in care oamenii percep alte natiuni, cum le evalueaza, si care sunt comportamentele fata de acestea. De aceea, in urmatorul studiu, participantii sunt rugati sa citeasca informatii despre o tara europeana, si sa raspunda la cateva intrebari legate de aceasta tara.

      Pentru a afla mai multe si a putea lua parte la studiu, accesati link-ul http://people.exeter.ac.uk/do225/Studiu_natiuni/index.php

      Cercetarea se deruleaza la University of Exeter, Marea Britanie. Puteti sa ma contactati pentru orice intrebari sau sugestii la D.Onu@...

      Cu cele mai bune ganduri,

      Diana Onu