ASPSE >>> [newsletter_cognosis] In decembrie ti-am pregatit Newsletter-ul COGNOSIS Nr 4!

  • iulia bardar
    Message 1 of 1 , Dec 3, 2009
    • 1 Attachment
    • 3.8 MB

    Newsletter COGNOSIS
    Asa cum te-am obisnuit, Cognosis revine cu un nou numar al newsletter-ului nostru, pregatit pentru cine altcineva decat pentru tine, dragul nostru student!
    *
    Din cuprins:
    • Ce mai face COGNOSIS? - pg 2
    • Proiecte COGNOSIS - pg 3
    • Exchange - pg 4
    • Info Stud - pg 5
    • Campania "TRECI LA VOT!" - pg 6
    • Studenti, voturi si alte nebunii - pg 8
    • Come join the EFPSA spirit! - pg 11
    • Studentie cu iz de five o’clock - pg 13
    • Publicatii în psihologie - pag. 15

      COGNOSIS (Federatia Studentilor la Psihologie si Stiintele Educatiei din Romania) isi propune sa faciliteze comunicarea, schimbul de experienta si de cultura intre tineri si sa se implice in dezvoltarea lor personala si profesionala.
      COGNOSIS reprezinta studentii PSE din Romania, iar pe viitor ne propunem sa fim o federatie reprezentativa pentru studentii din domeniul socio-uman.
      Scopul nostru este acela de a sustine si promova initiativele asociatiilor si ale studentilor in Psihologie si Stiintele Educatiei, cat si ale tinerilor din Romania in general.
    *detalii pe www.cognosis. ro