AL DOILEA GHIOCEL

  • mak speed
    Message 1 of 7 , Mar 1, 2004
      ASTAZI AM SIMTIT UN PARFUM NOU, O MIREASMA DE PRIMAVARA - E INCREDIBILA, DESI E PURTATA PE ARIPILE UNUI VANT RACOROS E BINE PENTRU CA AM SA-L ROG SA TRIMITA ACEASTA ADIERE IMPREUNA CU UN MARTISOR IMAGINAR TUTUROR DOMNISOARELOR SI DOAMNELOR CE-SI PERMIT SA CULEAGA DIN ACEST MESAJ MACAR UN ZAMBET. ZAMBET PE CARE O SA LE ROG SA-L PASTREZE SI SA-L FOLOSEASCA ORI DE CATE ORI VOR SIMTI NEVOIA. O PRIMAVARA MINUNATA TUTUROR. VA PUPIK

      Do you Yahoo!?
      Get better spam protection with Yahoo! Mail
    • Marin Ioana
      Message 2 of 7 , Mar 1, 2004
        Primavara frumoasa sa aveti cu totii si daca vremea nu
        o vrea sa fie chiar primavara , macar sa pastram in
        suflet culoarea ierbii abia rasarite si mirosul
        freziilor abia culese;)
        pupice la voi:)
        ioana

        Get better spam protection with Yahoo! Mail.
        http://antispam.yahoo.com/tools
      • stancu andrei
        Message 3 of 7 , Jan 29, 2006
          bogdane am inteles si ca sunt berbec si ca sunt frustrat si ca nu inteleg si ca refulez ....ok, dar cand apar listele alea cu cazarile pe grup sau pe site?  ca vad ca pe grup se discuta la momentul asta treburi f importante cum ar fi sexul (este si normal ca cei ce nu au parte de asa ceva sa fie f preocupati de tema asta cum sunt altii preocupati de cazari)

          stancu andrei <dan_t4u@...> wrote:
          1 eu am trimis un mail care nici pana acum nu a ajuns in care ceream sa se puna pe grup (asa cum s-a promis ) listele cu cie care au primit locuri d cazare, in ce camine si pe ce criterii! ! !    O.K.?  2. Cum iti permiti sa ma faci tu pe mine berbec? 3 problema pe care am ridicato eu cred ca intereseaza si pe altii nu numai pe mine! si cred ca intereseaza mai mult decat alte subiecte care se discuta pe grup! gen cum este examenul la.....? sau cine a gasit o soseta pe calorifer este rogat sa sune la nr de tel 07xxxxxxxx se ofera recompensa! 4 m-am luat si de tine pe forum pt. ca tu esti cel cu CENZURA !  dar vad ca acum sunt cenzurat si pe forum ( Module:  phpwsbb
          Function:  PHPWSBB_Message::_edit()
          01/27/2006 01:09 PM
          Access to edit message was denied due to your IP Address or username being banned.)   !

          Bogdan Grigore <bogdan82@...> wrote:
          mey..tu esti berbec, sau ce nu intelegi
          pentru astfel de discutii exista forumul..
          exista deja un topic legat de cereri
          ce faci atata scandal..
          pe lista de discutii se trimit informatii relevante..
          acuzatiile si feedback-ul in mod normal ar trebui trimis pe adresele
          private ale persoanelor in cauza (in speta florin , coord de social)
          sau stiu eu cine s-a mai ocupat de cazari..
          dar tu esti frustrat si vrei sa te afisezi..sa lovesti in imaginea aspse.
          ai numarul de tel al lui florin, de ce nu -l suni
          pt ca intentia ta nu e sa rezolvi problema..
          ci sa lovesti..sa refulezi..

          Yahoo! Messenger- Start an email from Y! Messenger,
          plus be alerted when new emails arrive.

          Do you Yahoo!?
          With a free 1 GB, there's more in store with Yahoo! Mail.
        • daniela daniela
          Message 4 of 7 , Jan 30, 2006
            Buna
            Mi se pare ca Andrei pune problema foarte bine si ca are dreptate!
            Bogdan cred ca ar trebui sa isi revizuiasca vocabularul!
            Daniela

            stancu andrei <dan_t4u@...> wrote:
[...]

            Yahoo! Autos. Looking for a sweet ride? Get pricing, reviews, & more on new and used cars.

          • Ermin Ermin
            Message 5 of 7 , Jan 30, 2006
              capul mare ...coaja groasa...creierul cat o maslina...cam asa s-ar traduce, in alta ordine de idei, unele aspecte fara fond....eh

              stancu andrei <dan_t4u@...> wrote:
[...]

              YAHOO! GROUPS LINKS

              Ermin ...intr-un nor de petale...0721.187.883

              Yahoo! Autos. Looking for a sweet ride? Get pricing, reviews, & more on new and used cars.
            • irina bucur
              Message 6 of 7 , Jan 30, 2006
                Nu prea inteleg ce vrei sa spui prin "aspecte de
                fond".... poate poti sa-mi explici :)

                In alta ordine de idei sunt de acord cu faptul ca inca
                (si suntem aproape in Februarie) nu am vazut nici o
                lista nicaieri cu cine a primit loc in camin... cam
                bate la ochi...
                Dar sunt sigura ca persoanele care ar fi trebuit sa se
                ocupe cu asa ceva or sa rezolve problema cat se poate
                de repede pt ca unii ar putea sugera luare de mita....
                si sunt si mai sigura ca nu s-a fi intamplat nimic de
                genu asta :)

                In legatura cu Bogdanel... ma abtin de la comentarii,
                caci nu vreau sa fiu rautacioasa...

                Bafta multa la examene!!!

                http://mail.yahoo.com
              • irina cristescu
                Message 7 of 7 , Feb 4, 2006
                  salutare la toti!

                  am fost joi pe la secretariat si am aflat ca pentru
                  cei care beneficiaza de burse sociale, de studiu, de
                  merit sau ajutor ocazional semestrial cel mai probabil
                  pot veni sa isi ridice banii direct de la secretariat
                  in cursul zilei de MARTI, 07.02.2006 sau cel tarziu si
                  miercuri.
                  e important ca cei care afla de anunt sa ii informeze
                  si pe ceilalti bursieri de ziua in care se dau banii,
                  pt ca cei care vin in intarziere, dupa data mai sus
                  mentionata, vor trebui sa depuna o cerere in care sa
                  solicite alocarea bursei luna viitoare pt luna in curs
                  pe care nu au ridicat-o la termen...ceva de genul
                  asta......

                  ok,un weekend placut sa aveti!

                  http://mail.yahoo.com