Test pentru licenta

  • Barbu Andreea
    Message 1 of 1 , May 1, 2008
      Stima de sine
      Chestionarul de mai jos îºi propune sã vã ofere o indicaþie despre
      nivelul stimei dvs. de sine. Citiþi cu atenþie fiecare frazã si
      rãspundeþi astfel: 1= a, b, c sau d; "a" fiind total de acord, b=de
      acord, c=dezacord, d=total dezacord
      Daca doriti sa ma ajutati, va rog trimit. rasp. pe adresa:
      andreea_barbu85@... (specificand sexul si varsta)pt a nu
      ingreuna grupul.

      1) În general sunt mulþumit(ã) de mine
      2) Câteodata ma gândesc cã nu valorez nimic
      3) Cred cã am o serie de calitãþi bune
      4) Sunt capabil(ã) sa fac lucrurile la fel de bine ca ceilalþi
      5) Simt cã nu am în mine prea multe de care sa fiu mândru (ã)
      6) Câteodatã mã simt realmente inutil(a)
      7) Mã gândesc cã sunt un om de valoare, cel puþin la fel ca alte
      persoane
      8) Mi-ar plãcea sã am mai mult respect fatã de mine însumi
      9) Þinând cont de toate, am tendinþa sa cred ca sunt un (o) ratat(ã)
      10) Am o pãrere pozitivã despre mine