sondaj de opinie

  • irene_dauphin
    Message 1 of 1 , Feb 1 10:32 AM
      Buna! Impreuna cu niste colegi de-ai mei am hotarat sa infiintam o
      organizatie non-guvernamentala. Acum incercam sa aflam care ar fi cele
      mai utile activitati pe care le-am putea desfasura. De aceea va rog
      mult mult sa imi rapundeti la 2 intrebari: Ce activitati ar trebui sa
      desfasoare un ONG? Ce activitati credeti ca ar fi importante, dar nu
      sunt desfasurate de ONG-urile actuale? Va multumesc anticipat!
      Astept e-mailurile voastre pe adresa irina_macovei08@...!
      Mult suuces si numai bine!