PSIHANALIZA an IV -SCHIMBARE ORA SI LOCATIE EXAMEN

  • irina cristescu
    Message 1 of 3 , May 2 5:20 AM
      Salutare la toata lumea

      Am vorbit astazi la secretariat, si din sursa sigura,
      inclusiv de la d-na secretara si de la d-na Rascanu,
      examenul de psihanaliza este programat pentru SAMBATA,
      06.05.2006, IN AMFITEATRUL G100, LEU, in doua serii,
      dupa cum urmeaza:

      8.00-9.00 studentii de la A la L
      9.00-10.00 studentii de la M la Z

      Subiectele de examen nu vor grila, ci vor fi scurte si
      rapid de completat.
      Nu uitati sa veniti si cu referatele.

      O zi buna sa aveti,
      Claudia

      In cursul aceleiasi dimineti, dupa orele 10-11, va
      avea loc si comemorarea D-lui Prof. Mielu Zlate.

      http://mail.yahoo.com
    • Glaveanu Vlad-Petre
      Message 2 of 3 , May 2 12:21 PM
        Salutare,

        Cei de la firma BrandBehavior Research&Data fac
        angajari in perioada asta pentru operatori.

        Despre firma aflati mai multe la www.brandbehavior.ro

        Completati formularele de la Join our team si va vor
        cauta pentru interviu.

        Bafta.

        Daca aveti intrebari imi puteti scrie pe adresa mea de
        mail.

        Vlad

        http://mail.yahoo.com
      • Brandusa Popa
        Message 3 of 3 , Jun 17, 2008
          Asociatia penrtru Copii cu Dificultati de Invatare, partener API(Asociatia Parintilor Isteti ), cauta persoane dinamice, dornice de invatare a terapiei ABA, sub indrumarea unui consultant UKYAP, precum si persoane cu experienta in tehnica ABA in vederea coordonarii echipei.

          Contact: asociatia.cacdi@... sau tel. 0722.168.141 Dr. Corina Circei