restante si mariri

  • cristina cristina
    Message 1 of 26 , Sep 5, 2003

      Salut!

      Cineva care e in Bucuresti poate sa trimita prin mail datele restantelor, va rog!

      Pe mine ma intereseaza la psihologie sociala si psihologia personalitatii.

      Mersi frumos!

      Si vreme buna pe unde va aflati!

      Cristina,an III psihologie

      Do you Yahoo!?
    • mitache mirela
      Message 2 of 26 , Sep 5, 2003

        salut, cristina!

        din pacate nu pot sa dau decat cateva date ale restantelor si maririlor:

        psih. personalitatii- 11.09.2003 (ora 9.00)

        psih sociala- 10.09.2003 (ora 11.00)

        psihodiagnostic- 15.09.2003 (ora 10.00)

        cam atat pot trimite!

        multa bafta tuturor care merg la mariri sau restante!!!

        p.s. restantele si maririle se dau in acelasi timp!

        mirela mitache

        Do you Yahoo!?
      • alexandra .
        Message 3 of 26 , Sep 6, 2003

          cristina cristina <cristinicav@...> wrote:

[...]

          Apropos de restante, are careva cunostinta cand are loc cea de Deficienta de auz, Psihopedagogie speciala an III? Multam frumos.

          Do you Yahoo!?
        • Romelia Marcu
          Message 4 of 26 , Apr 14, 2004
                As dori sa stiu cand se deconteaza abonamentele pe RATB?
                Multumesc anticipat

            Do you Yahoo!?
            Yahoo! Tax Center - File online by April 15th
          • diana costache
            Message 5 of 26 , Apr 16, 2004
              salut!

              are cineva informatii - de orice tip - despre terapia prin dans si miscare si/sau euritmie? sau stiti un izvor de cunostinte pe tema asta? bcu a fost dezamagitor de sec, cel putin privind TDM...asa ca, daca stiti vreo sursa, spuneti-mi si mie!

              multumesc!
              diana costache

              Do you Yahoo!?
              Yahoo! Tax Center - File online by April 15th
            • delia roxana vlasceanu
              Message 6 of 26 , Sep 21, 2005
                Buna la toata lumea!

                As dori sa stiu cand se mai dau banii pe abonamente.
                Daca stie cineva, astept cu nerabdare un raspuns.

                Multumesc anticipat!

                Delia Vlasceanu

                http://mail.yahoo.com
              • Anca Gheorghe
                Message 7 of 26 , Apr 30, 2007

                  Sunt anul IV si imi fac licenta despre Stereotipuri despre sexe in
                  desene animate si influenta lor in dezvoltarea identitatii de sex-rol
                  la copiii scolari mici. Daca e cineva invatatoare la clasele I-III sau
                  cunosteti pe cineva care ar fi dispus sa ma ajute dati-mi un mail la
                  anca_gheorg@.... Am nevoie de aproximativ o ora cu toata clasa
                  si inca o jumatate de ora - o ora cu cativa dintre ei individual si nu
                  cred ca daca m-as duce la intamplare intr-o scoala ar fi foarte usor
                  sa gasesc o invatatoare dispusa sa ma lase sa fac asta. Asa ca apelez
                  la voi pentru ca stiu ca exista destui studenti la psihologie care au
                  terminat un liceu pedagogic si profeseaza si ca probabil veti empatiza
                  mult mai usor decat oricine altcineva.

                  Merci mult, si astept sa ma contactati,
                  Anca