Workshop introductiv de Analiza Tranzactionala

  • Bogdan Grigore
    Message 1 of 4 , Jul 5, 2005
      Multumim Ioana Jurca - presedinta Asociatie Studentilor la Psihologie
      din Timisoara (ASPT) pentru informatie..

      Intre 17-19 iunie, de la ora 9 la ora 18, in Bucuresti
      va avea loc un workshop de introducere oficiala in
      Analiza Tranzactionala.Va fi tinut de John Parr la
      Scoala Superioara de Aviatie, str Gratioasa nr 13.
      Este probabil ultimul 101 din acest an in Romania si
      este un workshop de prezentare a tuturor conceptelor
      de baza ale Analizei Tranzactionale, vor fi exemple si
      aplicatii ale conceptelor prezentate, intr-un mediu
      interactiv.

      Nu stiam sigur daca stiti ca se tine acest workshop, este cel mai
      important pentru cei care vor sa urmeze un curs de formare in AT (fara
      el nu poti sa intrii in examenul final), si este cel mai potrivit
      pentru cei care vor sa afle doar despre ce este vorba in AT
      Transmiteti, va rog, acest mesaj celor care ar mai
      putea fi interesati.
      Va pup,
      Ioana

      Asociaţia Română de Analiză Tranzacţională

      Vă stăm la dispoziţie pe adresele: www.arat.ro

      Pt. Bucureşti
      contact.bucuresti@...

      Pt Timişoara
      contact@...
      training@... - pentru probleme specifice legate de training
      webmaster@... - pentru sugestii privind optimizarea site-ului
    • Stefan Alexandrescu
      Message 2 of 4 , Jul 5, 2005
        Wow, daca nu stiam in modul cel mai sigur ne-ar fi fost de folos sa aflam la 2 saptamani dupa ce s-a tinut...

              S-auzim de bine si o zi cu soare!

        Stefan Alexandrescu
        strateg de marketing
        Iasi

        Discover Yahoo!
        Have fun online with music videos, cool games, IM & more. Check it out!
      • LAURA PISSEA
        Message 3 of 4 , Jul 6, 2005
          Pt ironici (Stefan Alexandrescu):

          Nu iau apararea nimanui, dar probabil ca acel iunie
          este scris in loc de iulie. E o greseala. Se mai
          intampla... nu crezi?
          Acum ca te-am luminat, poate te va ajuta cumva
          informatia.

          Laura

          __________________________________
          Discover Yahoo!
          Have fun online with music videos, cool games, IM and more. Check it out!
          http://discover.yahoo.com/online.html
        • marcela pobe
          Message 4 of 4 , Jul 6, 2005
            In caz ca va ajuta...
            Eu nu stiu sigur daca este acelasi lucru, dar eu am
            fost la un curs, AT 101, cu dl. Parr. Acesta este
            cursul de introducere in Analiza Tranzactionala fara
            de care nu poti sa continui formarea. Si s-a tinut in
            iunie... Or sa mai fie si altele, tot in AT dar doar
            asta e de introducere.

            Marcela
            --- LAURA PISSEA <laura_pissea@...> wrote:

> [...]
            > Discover Yahoo!
            > Have fun online with music videos, cool games, IM

            Sell on Yahoo! Auctions – no fees. Bid on great items.
            http://auctions.yahoo.com/