Fluturii sunt liberi - Invitatie la teatru

  • Grigore Bogdan
    Message 1 of 1 , Jun 1, 2005
      Eu am fost de 5 ori la piesa asta, si chiar e superba...cine are chef
      sa mearga maine ?

      Poze din piesa gasiti pe : http://www.unatc.ro/index.php?
      lang=ro&dir=/CASANDRA&subf=06x06_fluturi/
      Este povestea unui tip orb , despre o relatie de cuplu, despre
      relatia cu mama, despre viata, despre descoperirea lucrurilor
      frumoase din viata, despre libertate, despre dragoste

      Eu nu cer decât libertate... Si fluturii sunt liberi, si nu i se poate
      interzice lui Harold Skimpole ceea ce le este permis fluturilor! Tare
      as vrut sa fiu un fluture. Ei zboara lin si usor pe oriunde le
      place... Atunci când cineva vrea sa-i prinda, le frânge aripile si ei
      mor...

      Studioul Casandra, str. Franceza, nr. 9, Bucuresti
      Joi, 02 iunie, orele 19.00 la spectacolul

      FLUTURII SUNT LIBERI
      de Leonard Gershe

      Spectacolul reprezinta debutul regizorei Diana ILIESCU, studenta in
      anul IV la clasa prof. asoc. Tudor Marascu,
      prof. asoc. Mihai Manolescu.

      Distributia este alcatuita din
      Vlad LOGIGAN, Andreea SAMSON,
      Andreea GRAMOSTEANU, Radu IACOBAN,
      studenti anul IV, coordonator prof. univ. dr. Gelu Colceag.

      Scenografia Corina GRAMOSTEANU,
      anul III, clasa prof. asoc. Viorica Petrovici

      Studioul Casandra, str. Franceza, nr. 9, Bucuresti