Re: [aspse] apartament

  • piturca tatiana
    Message 1 of 26 , Aug 1 7:03 AM
      salutare! eu sunt raluca. apartamentul e in zona timpuri noi, la 15 minute de Unirii. are 2 camere, e confort A, e la etajul 4 al unui bloc cu 8 etaje. are interfon, lift si apa calda permanent. deocamdata apa calda e platita la comun(ceea ce e foarte bine pt mine, pt ca fac baie in fiecare zi:))). in plus, caldura iarna este de trebuie sa stai in tricou- singura problema e ca trebuie sa mai si pltaesti.
      se plateste 65 de euro fara sa mai dai alti bani la intretinere, caldura sau curent. ar veni in jur de 2300.000 pe luna. atat. nu stiu ce sa iti mai zic, uite, iti dau nr de telefon si vorbim daca te intereseaza.
      0745 842824.
      raluca
      tu de unde esti? eu sunt din bistrita. la nord.

      Do you Yahoo!?
    • Corina Androne
      Message 2 of 26 , Aug 1 7:44 AM
        Salutare, salutare! Eu sunt Corina  si chiar incepe sa ma intereseze apartamentul asta...
        Era sa uit! Eu sunt din Brasov.
        Ai dreptate, ar trebui sa vorbim la telefon.
        Multumesc, Cori

        Do you Yahoo!?
      • psiho maniac
        Message 3 of 26 , Aug 1 8:07 AM

          salut tuturor!

          daca  sunteti pe la mare sau pe la munte, distrati-va  pe cinste, iar cand va intoarceti dati un semn de viata!

          mirela mitache

          p.s. pentru consiliul director ASPSE: intrati pe adresa  aspse;am ceva intrebari pt voi!!!

          numai bine!

          Do you Yahoo!?
        • mitache mirela
          Message 4 of 26 , Aug 23 11:13 AM
            salut tuturor!

            fiind intr-o criza de timp obiectiva, nu pot decat sa
            lansez un anunt: membrii consiliului director al aspse
            sunt rugati sa viziteze aspse2003@... si sa dea
            un raspuns cat mai rapid intrebaruu lansate !

            va pup pe toti si vacanta cat mai placuta in
            continuare!

            mirela mitache

            http://sbc.yahoo.com
          • cristina cristina
            Message 5 of 26 , Sep 5, 2003

              Salut!

              Cineva care e in Bucuresti poate sa trimita prin mail datele restantelor, va rog!

              Pe mine ma intereseaza la psihologie sociala si psihologia personalitatii.

              Mersi frumos!

              Si vreme buna pe unde va aflati!

              Cristina,an III psihologie

              Do you Yahoo!?
            • mitache mirela
              Message 6 of 26 , Sep 5, 2003

                salut, cristina!

                din pacate nu pot sa dau decat cateva date ale restantelor si maririlor:

                psih. personalitatii- 11.09.2003 (ora 9.00)

                psih sociala- 10.09.2003 (ora 11.00)

                psihodiagnostic- 15.09.2003 (ora 10.00)

                cam atat pot trimite!

                multa bafta tuturor care merg la mariri sau restante!!!

                p.s. restantele si maririle se dau in acelasi timp!

                mirela mitache

                Do you Yahoo!?
              • alexandra .
                Message 7 of 26 , Sep 6, 2003

                  cristina cristina <cristinicav@...> wrote:

[...]

                  Apropos de restante, are careva cunostinta cand are loc cea de Deficienta de auz, Psihopedagogie speciala an III? Multam frumos.

                  Do you Yahoo!?
                • Romelia Marcu
                  Message 8 of 26 , Apr 14, 2004
                        As dori sa stiu cand se deconteaza abonamentele pe RATB?
                        Multumesc anticipat

                    Do you Yahoo!?
                    Yahoo! Tax Center - File online by April 15th
                  • diana costache
                    Message 9 of 26 , Apr 16, 2004
                      salut!

                      are cineva informatii - de orice tip - despre terapia prin dans si miscare si/sau euritmie? sau stiti un izvor de cunostinte pe tema asta? bcu a fost dezamagitor de sec, cel putin privind TDM...asa ca, daca stiti vreo sursa, spuneti-mi si mie!

                      multumesc!
                      diana costache

                      Do you Yahoo!?
                      Yahoo! Tax Center - File online by April 15th
                    • delia roxana vlasceanu
                      Message 10 of 26 , Sep 21, 2005
                        Buna la toata lumea!

                        As dori sa stiu cand se mai dau banii pe abonamente.
                        Daca stie cineva, astept cu nerabdare un raspuns.

                        Multumesc anticipat!

                        Delia Vlasceanu

                        http://mail.yahoo.com
                      • Anca Gheorghe
                        Message 11 of 26 , Apr 30, 2007
                          Salut,

                          Sunt anul IV si imi fac licenta despre Stereotipuri despre sexe in
                          desene animate si influenta lor in dezvoltarea identitatii de sex-rol
                          la copiii scolari mici. Daca e cineva invatatoare la clasele I-III sau
                          cunosteti pe cineva care ar fi dispus sa ma ajute dati-mi un mail la
                          anca_gheorg@.... Am nevoie de aproximativ o ora cu toata clasa
                          si inca o jumatate de ora - o ora cu cativa dintre ei individual si nu
                          cred ca daca m-as duce la intamplare intr-o scoala ar fi foarte usor
                          sa gasesc o invatatoare dispusa sa ma lase sa fac asta. Asa ca apelez
                          la voi pentru ca stiu ca exista destui studenti la psihologie care au
                          terminat un liceu pedagogic si profeseaza si ca probabil veti empatiza
                          mult mai usor decat oricine altcineva.

                          Merci mult, si astept sa ma contactati,
                          Anca