Re: [aspse] rugaminte

  • Oana--Cristina Cornea
    Message 1 of 24 , Mar 1, 2005
      Daca te intereseaza un ghid pentru incepatori, sintetic cu imagini de folosire al SPSS-ului iti recomand ghidul realizat de Lungu de la Iasi. Si noi (adica cei de la Iasi) si TImisoara il avem pe lista de carti recomandate. Nu este foarte mare dar are explicatii si imagini.
      Daca te intereseaza, am doar varianta tiparita si iti pot trimite un xerox prin posta.
      Anunta-ma pe mail!
      Oana-Cristina
      Vicepresedinte "Societatea Pentru Psihologie"

      marieta <caescu@...> wrote:

      Daca are cineva un curs de metodologia cercetarii si
      vrea sa faca o fapta buna... astept cu speranta! La
      fel de util ar fi un indrumar sintetic al folosirii
      SPSS-ului.
              Multumesc celor care vor raspunde rugamintii
      mele!
                           Marieta

      http://promotions.yahoo.com/new_mail

      ASPSE - Asociatia Studentilor la Psihologie si Stiintele Educatiei
      http://www.psihologie.net/aspse/

      Do you Yahoo!?
      Yahoo! Mail - Find what you need with new enhanced search. Learn more.

    • mykky ic
      Message 2 of 24 , May 6, 2005
        As aprecia in mod deosebit daca cineva m-ar putea ajuta cu adresa de e-mail a domnului Catalin Nedelcea.

        Va rog sa imi raspundeti pe adresa mea nu pe grup.
        Va multumesc anticipat,

        Mihaela

        Do you Yahoo!?
        Make Yahoo! your home page
      • Adina Moldoveanu
        Message 3 of 24 , May 24, 2005
          Buna. Am si eu o mare rugaminte: daca stie cineva ce avem de invatat la istoria psihologiei anul I, poate sa imi scrie si mie pe mail pls. Va multumesc foarte mult.

          http://mail.yahoo.com

        • Radulescu Laurentiu
          Message 4 of 24 , Jun 2, 2005
            Va rog mult. Am nevoie cat mai repede de un referat
            legat de modele ale procesului de invatare: modelul
            interactiv,sistemic, cibernetic,comunicational....
            Doar unul dintre modele ma intereseaza.
            P.S: raman
            recunoscator, MULTUMESC

            __________________________________
            Yahoo! Mail
            Stay connected, organized, and protected. Take the tour:
            http://tour.mail.yahoo.com/mailtour.html
          • Mihaela Joian
            Message 5 of 24 , Jun 22, 2005
              Cine este dragut si ma poate ajuta si pe mine cu o
              bibliografie referitoare la cariera militara i-as fi
              tare recunoscatoare.Multumesc anticipat.

              Yahoo! Sports
              Rekindle the Rivalries. Sign up for Fantasy Football
              http://football.fantasysports.yahoo.com
            • bobo san
              Message 6 of 24 , Jun 23, 2005
                de ce,vrei sa te inrolezi,sa faci plantoane si taras
                pe coate? hihihi :)
                eu sunt foarte dragut da' nu te pot ajuta.daca ai
                rude,prieteni,cunostinte cadre militare,ar putea fi un
                inceput.sau internetul(face minuni).

              • Bogdan Grigore
                Message 7 of 24 , Jun 23, 2005
                  Buna Mihaela,
                  Pentru Informatiile pe care le cauti ai putea sa iei legatura cu cei
                  de la Centrul de Operatii Psihologice al Armatei: Bucuresti, Soseaua
                  de Centura, Fort Domnesti , tel : 760 40 50, 760 45 80, 493 45 53

                • Radulescu Laurentiu
                  Message 8 of 24 , Jun 29, 2005
                    Spuneti-mi si mie va rog cand e targul de joburi pentru studenti si unde!!!!!! ( cat mai repede va rog) MULTUMESC

                    Yahoo! Sports
                    Rekindle the Rivalries. Sign up for Fantasy Football
                  • Grigore Bogdan
                    Message 9 of 24 , Jun 29, 2005
                      Din cate stiu eu e maine (joi) la ANEFS (Academia Nationala de Educatie
                      Fizica si Sport) - langa cotroceni.

                      --- In aspse@yahoogroups.com, Radulescu Laurentiu <radulescu_boby@y...>

                    • caragea violeta
                      Message 10 of 24 , Jun 29, 2005
                        fwd: ...
                        De pe http://www.anofm.ro/ am aflat locatia din
                        Bucuresti : "Academia de Educatie Fizica si Sport
                        Bucuresti intrarea Splaiul Independentei".

                        De pe gov.ro :

                        "Peste 1.000 de locuri de munca oferite la Bursa
                        locurilor de munca pentru studenti din data de 30
                        iunie 2005

                        Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca
                        (ANOFM) organizeaza, in zece centre universitare,
                        Bursa locurilor de munca pentru studenti, joi, 30
                        iunie 2005.

                        Pana la data de 24 iunie 2005, au fost identificate
                        1.015 locuri de munca, iar 107 agenti economici si-au
                        anuntat participarea.

                        "Bursa locurilor de munca este una dintre masurile
                        afirmative pe care Agentia Nationala pentru Ocuparea
                        Fortei de Munca le implementeaza. Organizam aceasta
                        actiune in principalele centre universitare din tara:
                        Brasov, Constanta, Cluj-Napoca, Craiova, Galati, Iasi,
                        Ploiesti, Sibiu, Timisoara si Bucuresti. Dorim,
                        astfel, inainte ca studentii sa intre in vacanta, sa
                        le oferim sansa sa-si gaseasca un loc de munca si
                        sa-si completeze veniturile. Ii invitam pe agentii
                        economici interesati sa-si recruteze, gratuit,
                        personal din randul persoanelor in cautarea unui loc
                        de munca, sa participe la bursa", a declarat Silviu
                        Bian, secretar de stat in Ministerul Muncii,
                        Solidaritatii Sociale si Familiei si presedintele
                        Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca.

                        Din cele 1.015 locuri de munca oferite, 497 sunt cu
                        incadrare pe durata nedeterminata, 243 – cu incadrare
                        pe durata determinata, 126 – locuri de munca
                        sezoniere, iar 149 sunt locuri de munca cu alte
                        posibilitati de incadrare.

                        Situatia locurilor de munca oferite este urmatoarea:
                        Bucuresti (327), Craiova (201), Timisoara (116),
                        Constanta (86), Iasi (86), Galati (82), Cluj-Napoca
                        (57), Brasov (25), Sibiu (25) si Ploiesti (10).

                        Situatia domeniilor de studii solicitate de catre
                        angajatori, pentru locurile de munca oferite, se
                        prezinta astfel: economic (444), tehnic (265),
                        servicii (223), sportiv (30), filologie (21), juridic
                        (17), automatica (12), birotica, limbi straine si
                        turism (cate un loc de munca).

                        Principalele ramuri de activitate in care sunt oferite
                        locuri de munca sunt: activitati de asigurare (284),
                        alte activitati de servicii prestate, in principal,
                        intreprinderilor (223), comert cu amanuntul (147),
                        hoteluri si restaurante (64), comert cu ridicata (49),
                        cercetare si dezvoltare (39), industria alimentara si
                        a bauturilor (33), constructii (30), industria
                        confectiilor din textile, blanuri si piele (22),
                        informatica si activitati conexe (22), tranzactii
                        imobiliare (20).

                        La nivel national, principalele ocupatii pentru care
                        sunt oferite locuri de munca sunt: agent asigurare
                        (175), agent de vanzari (73), broker (62), lucrator
                        comercial (61), oficiant telefoane (60), agent paza
                        (50), inspector asigurare (41), confectioner asamblor
                        articole textile (37), agent comercial (33), ospatar
                        (27), casier (22), inginer in diferite ramuri de
                        activitate (18).

                        Datele sunt preliminare, urmand ca, pana la data
                        desfasurarii bursei pentru studenti – joi, 30 iunie
                        2005 – numarul locurilor de munca si al agentilor
                        economici participanti sa creasca. In acest sens,
                        agentii economici interesati sa participe sunt rugati
                        sa se adreseze agentiilor judetene pentru ocuparea
                        fortei de munca si a municipiului Bucuresti, putand,
                        astfel, sa selectioneze persoanele cu o pregatire
                        optima in vederea ocuparii posturilor disponibile.

                        Agenþia Naþionalã pentru Ocuparea Forþei de Muncã -
                        27.06.2005"
                        http://www.guv.ro/presa/afis-doc.php?idpresa=39470&idrubricapresa=1&idrubricaprimm=&idtema=&tip=&pag=&dr
                        =

                        wrote:

> [...]
                        >

                        > ---------------------------------
                        > Yahoo! Sports
                        > Rekindle the Rivalries. Sign up for Fantasy

                        Violeta Caragea - Presedinte Asociatia Studentilor la Psihologie si Stiintele Educatiei (ASPSE)

                        Telefon: 0721.068.532
                        E-mail: violeta.caragea@...
                        caragea_violeta@...

                        http://mail.yahoo.com
                      • urs alexandra
                        Message 11 of 24 , Mar 11, 2006
                          salut! am si eu o mare rugaminte: este cineva care are idee dc exista (pe
                          lumea asta) vreun test care sa se refere la fidelitatea in cuplu, sau ma
                          rog, cel putin, care sa surprinda anumiti factori legati de
                          fidelitate/infidelitate!!! orice ajutor imi este de folos!! va multumesc
                          mult de tot

                          ---------------------------------
                          Targul Online de Joburi . Participa si tu!
                          http://www.myjob.ro/index.php?m=jobfair
                        • miruttzza
                          Message 12 of 24 , Mar 15, 2006
                            incearca pe site-ul http://fun.vipnet.ro/psihorelatii.php, la relatii
                            de cuplu.Imi cer scuze in cazul in care este interzisa 'publicitatea"
                          • Zaharcu Daniela
                            Message 13 of 24 , May 22, 2006
                              Salutare la toata lumea! Am nevoie de ajutorul vostru!
                              Imi poate indica sau trimite si mie cineva un
                              test/chestionar de abilitati numerice?

                              Va multumesc si va doresc o saptamana usoara!

                              http://mail.yahoo.com
                            • ana octavia dinulescu
                              Message 14 of 24 , May 14, 2007
                                hello!

                                am si eu nevoie de niste materiale, orice, sau linkuri unde as putea gasi info despre departamentul de customer care dintr-o organizatie.

                                mersic mult,
                                ana dinulescu

                                Sick sense of humor? Visit Yahoo! TV's Comedy with an Edge to see what's on, when.
                              • andreea
                                Message 15 of 24 , Jun 8, 2007
                                  Ciao!

                                  Sunt Andreea, studenta in Timisoarala psihologie si as dori ceva
                                  bibliografie pentru subiectul "Pacienti bolnavi de cancer"

                                  Maxima recunostinta celor ce ma pot ajuta.

                                  Multumesc
                                • veronica veronica
                                  Message 16 of 24 , Jun 4, 2008
                                    Buna,
                                    Sunt Veronica si am o rugaminte. Te rog sa imi acorzi 10 minute din timpul tau pentru a-mi completa un chestionar pentru licentza, Scuze pentru aceasta metoda mai neconventionala, dar dat fiind faptul ca am nevoie de un numar destul de mare de subiecti(aprox.200), nu am avut alta alternativa.
                                    Te asigur ca raspunsurile vor fi anonime, iar datele nu vor fi foloside decat in scopuri stiintifice.
                                    Daca doresti sa ma ajuti, am atasat la acest mail si chestionarul; dupa ce il completezi, imi dai un reply, neuitand desigur sa atasezi shi chestionarul completat.
                                    Multumesc anticipat.
                                    O zi frumoasa

                                  • cristina onofrei
                                    Message 17 of 24 , Jun 5, 2008

                                      Buna

                                      Ma numesc Cristina si as vrea sa te rog daca imi poti acorda 15 min din timpul tau  pentru a completa niste chestionare pe care le voi folosi la licenta . Te rog sa completezi chestionarul doar daca lucrezi pentru ca am nevoie doar de angajati . Te asigur ca datele vor fi folosite doar in scopul mentionat mai sus . Deasemenea imi cer scuze pentru metoda aceasta de abordare dar dat fiind timpul scurt in care trebuie sa adun 200 de chestionare si tinand cont ca trebuie sa lucreze nu puteam sa ma descurc altfel . Daca doresti si reusesti sa completezi te rog sa dai un reply la acest mesaj .

                                      Multumesc anticipat si o seara buna tuturor !