Re: [aspse] cineva cu suflet mare...

  • t Bogdan
    Message 1 of 28 , Feb 1, 2005
      Vad ca a cam degenerat discutia.Eu, in naivitatea mea de copil mic, credeam ca la facultatea de psihologie intalnesti oameni care au inteligenta de a nu se supara asa repede si a sarii ca omul pristoric, cu bata. Mai credeam si ca sunt oameni cu mintea deschisa capabili sa asculte orice parere si sa o inteleaga. Ce am gasit insa au fost oameni cu coloana stramba de atatea aplecaturi pentru pupicuri bine plasate, oameni nervosi care isi impun punctul de vedere si mai ales o competitie acerba care are memoria mai buna.
      In speranta ca lumea va deveni intr-o zi mai buna va urez
      Bafta in sesiune!

      Roxana <ineluctabil@...> wrote:
      Sunt de acord, orice a posibil, asa ca tu te-ai decis sa faci in asa fel incat potentialul inamic- care sta in umbra gata gata sa ne inhate pe toti si care va citi tonele de e-mail-uri de pe grupu' asta- sa se simta flatat, atat de flatat incat iti va afla identitatea si vei termina sef de promotie...
      E drept insa ca nimic nu e imposibil, iti dau dreptate si eu ma simt obilgata sa ma corectez: Domnul Profesor Zlate preda la mai multi ani, si deci, nestiind in ce an e persoana care a solicitat ajutor o rog politicos sa-mi spuna care anume cursuri ii sunt necesare pentru a promova sementrul intai la cursul Domnului Zlate.
      Intre timp am aflat din ce an e, deci aceasta este doar o corectie a gravei mele abateri de la normele de politete.

      Bogdan Grigore <bogdan82@...> wrote:

      Voi v-ati gandit ca poate chiar domnul Zlate este inscris pe lista de
      discutii ? sau daca nu el , cel putin vreun seminarist sau cunoscut ?
      sau poate fata lui , care a terminat psihologia de curand (2-3 ani) ?

      Si sa nu zambiti, Domnul profesor Zlate , chiar foloseste e-mailul
      Colega voastra Ana Dinulescu, i-a scris mail cu felicitari (parca de
      paste) , si chiar a primit raspuns :)
      so, orice e posibil :P

      Fiti cu bagare de seama .

      Avem peste 500 de membrii pe lista de discutii

      Bogdan

      http://mail.yahoo.com

      ASPSE - Asociatia Studentilor la Psihologie si Stiintele Educatiei
      http://www.psihologie.net/aspse/

      Do you Yahoo!?
      Yahoo! Mail - 250MB free storage. Do more. Manage less.

    • alina isabela anghel
      Message 2 of 28 , Feb 1, 2005
        mai, mie-mi pare rau, oameni buni ca s-a degenerat discutia in halul asta. eu doar am intrebat de niste cursuri. greseala mea ca n-am precizat anu'. imi pare rau.
        dar oameni faini, peace!
        pace!

        Roxana <ineluctabil@...> wrote:
> [...]

        http://www.psihologie.net/aspse/

        Post your free ad now! Yahoo! Canada Personals

      • luiza stoicescu
        Message 3 of 28 , Feb 1, 2005
          poate nu stiati ca in romania a nins cu o zapada alba
          si frumoasa.. ca multi dintre noi sunt in
          sesiune-poate de asta ajungem sa spunem prostii-dar
          mai bine le pastram pentru profesori. ce se va
          intampla cu tine, t bogdan daca intr-o zi suparat si
          nervos rau, NU vei sari sa ii jignesti pe cei cu care
          poti sa faci asta?
          --- t Bogdan <h_b_o2000@...> wrote:

> [...]
          > http://www.psihologie.net/aspse/

          > Yahoo! Terms of Service.

          > Yahoo! Mail - 250MB free storage. Do more. Manage

          Yahoo! Mail - now with 250MB free storage. Learn more.
          http://info.mail.yahoo.com/mail_250
        • Grigore Bogdan
          Message 4 of 28 , Feb 1, 2005
            Relaxeaza-te un pic tizule..
            se pare ca sesiunea are un efectul ca devii prea serios :P
            iti dedic si tie mailul meu precedent despre teoria profetiilor care
            se autoimplinescu (pentru cei interesanti o gasiti explicata mai pe
            larga in cartea lui Cristian Ciuperca si Lucian Radu-Geng -
            Manipularea gandirii si a comportamentului , Editura Sper 2001)
            E adevarat ca exista o leaca de ironie peste medie in randul
            studentilor din facultatea noastra, dar exista si un simt al umorului
            tot peste medie (pe care tu probabil n-ai vrut sa-l sesizezi in
            mailul Roxanei)

            Iar Ioana, am ramas surprins foarte placut de aprecierile tale.
            :))) o sa zica lumea ca te-am platit :P
            Oricum, exista multe persoane de la care ai ce invata din facultatea
            noastra , printre care profesori si o multime de studenti.
            Trebuie doar sa deschizi ochii, sa-ti dai seama ce vrei de la viata si
            sa incerci sa nu astepti, ci sa vii in intampinarea lor (a oamenilor
            si a experientelor)

            Bogdan, relaxandu-se pentru examenul de la creativitate , scriind
            mailuri..

          • blaga robert
            Message 5 of 28 , Feb 1, 2005
              Ce noroc avem cu grupul asta!!! Ma intreb unde ne-am mai relaxa in sesiune daca nu ar exista aspse@yahoogroups.com. probabil ca am fi nevoiti sa invatam tot timpul si ne-ar pica rau la stomac. Anyway, de la cineva care probabil o sa pice examenul "la Zlate", transmit tuturor mesajul :"E DOAR UN EXAMEN, NU O VIATA". Iar Zlate e doar un profesor, nu Dumnezeu. Asa ca ar cam fi cazul sa privim ceva mai relaxat lucrurile, ca deh, studenti suntem, si daca nu ne-am injura profesorii (fara vreo vina, evident, bietii oameni isi fac datoria cum se pricep), probabil ca ne-am injura intre noi si ne-am incaiera pe holurile facultatii. Si n-ar fi fair play. Sunt convins ca si daca Mielu Zlate sau oricare alt profesor ar citi mailurile noastre nu s-ar intampla mare lucru. Si ei, studenti fiind, au injurat la randul lor. Asa merg lucrurile, n-ai ce-i face. O sa ne injure si pe noi altii, la fel de frustrati cum devenim cu totii in sesiuni, cand ne paraseste iubita/iubitul sau cand seful/profesorul nu ne apreciaza munca.
              Fruntea sus si remember: peste 50 de ani o sa uitam de sesiune :)

            • Ionut Ciurea
              Message 6 of 28 , Feb 1, 2005
                Tinerii profesionisti psihologi (de pe forumul acesta) nu inceteaza a ma surprinde!
                Daca am inteles eu bine - spalatul rufelor in public, injuratul profesorilor in public, sarcasmul si altele de acest fel sunt un fel de mecanisme de aparare si supape de presiune prin care tot stresul si toate frustrarile personale si profesionale rabufnesc cu shuieraturi?

                Hm... interesante strategii de actiune.

                Mult succes la examene!
                Ionut,
                un necunoscator al intimitatilor psihologiei

                blaga robert <dorin_robert@...> wrote:
[...]

                Ionut Ciurea
                International Certified NLP Practitioner
                http://www.ionut-ciurea.com

                Do you Yahoo!?

              • t Bogdan
                Message 7 of 28 , Feb 1, 2005
                  Nu am vrut sa fiu rautacios cu voi, supararea mea se indrepta spre o mare parte din profesori si asistenti si spre unii colegi ceva mai agitati care iau note mari doar pentru ca au o memorie mai buna. Asta inseamna sa fii un bun psiholog sa ai o memorie capabila sa retina pe dinafara sute de pagini ?

                    Message 9 of 28 , Feb 1, 2005

                      In ciuda zvonurilor, examenul la Defectologie ramane tot pe 5 februarie si se va desfasura in 2 serii, in G!00 astfel:

                        A-I - ora 13.00 -14.30

                       K- Z - ora !4.30-16.00

                      Spor la treaba,

                      Dania

                      Do you Yahoo!?
                      Message 10 of 28 , Feb 1, 2005
                        Nu am zis ce am zis in sensul de a judeca pe cineva. Imi exprimam doar dezamagirea (nu e prima data mi-o exprim) in ceea ce priveste modul de a fi al tinerilor profesionisti psihologi.

                        Desigur, am folosit si eu astfel de strategii. De ceva vreme nu le mai folosesc pentru ca in principal nu imi sunt utile. Supapele de presiune mi le eliberez in particular, nu in public.

                        Nu stiu ce ar face un profesor cu pretentii. Si nici nu stiu cum s-ar simti un profesor cu pretentii.

                        Succes!
                        Ionut

                        Message 11 of 28 , Feb 1, 2005
                          Dezamagirea de asemenea nu cred ca era cazul sa ti-o expui in public ,
                          mai ales ca nu cred ca fiind in anul IV la ASE iti ofera competenta
                          necesara de a sustine o asemenea afirmatie.
                          si ai putea sa incepi incercand sa-ti rezolvi complexele de
                          superioritate (eventual tot in particular).

                          Bogdan

                          Message 12 of 28 , Feb 1, 2005
                            Bogdan, calmeaza-te...

                            Era o simpla opinie... ia-o ca pe un feedback. Nu se doreste a fi mai mult decat atat. Nu sustin ca am competente in psihologie.

                            Era ceea ce am simtit eu ca simplu privitor si ca simplu om care doreste ceva mai mult de la profesionistii in psihologie. Nu am facut judecati de valoare. Mi-am exprimat parerea neavizata despre ce astept eu de la un profesionist in psihologie.

                            Succes!
                            Ionut

                            Grigore Bogdan <bogdan82@...> wrote:
[...]

                            The all-new My Yahoo! � What will yours do?

                          • Ioana R.
                            Message 13 of 28 , Feb 1, 2005
                              si ce relevanta ar avea facultatea la care e?fiecare e liber sa isi exprime opiniile.cat despre complexele de superioritate...sa fim seriosi,cu totii le avem.nu mai fiti atat de rai,Bogdane!

> [...]

                              >  Yahoo! Search presents - Jib Jab's 'Second Term'

                              ASPSE - Asociatia Studentilor la Psihologie si Stiintele Educatiei

                               I o a n a

                              Do you Yahoo!?
                              Message 14 of 28 , Feb 1, 2005
                                Nu stiu de unde pana unde un student poate fi numit expert in psihologie, dar cred ca te inteleg, ionut. Incearca, totusi, sa vezi omul inainte de a-i vedea profesia (desi in cazul asta ea nu exista). si ca om am dreptul sa imi manifest frustrarea, inadecvat uneori, pentru ca PSIHOLOG nu inseamna zeu. cred ca ne ceri sa devenim inumani, "profesionisti" cand inca nu e cazul. Oricum, discutia mi-a placut pana acum si nu cred ca are vreo importanta faptul ca esti student la ASE in anul patru, pentru ca inainte de asta si tu esti om. Asa ca te astept(am) in continuare cu feedback-uri :). Succes si tie!!

[...]

                                Meet the all-new My Yahoo! � Try it today!
                              • luiza stoicescu
                                Message 15 of 28 , Feb 2, 2005
                                  ..draga Ioana, sa iti citez cuvintele tale scrise cu
                                  ocazia unei alte"discutii"a grupului:..gandim ca unii
                                  de la mate sau info..contextul era incarcat de dispret
                                  pentru aceasta categorie.iata cum chiar la tine odata
                                  conteaza si odata nu la ce facultate esti.daca din
                                  punctul tau de vedere suntem liberi sa ne exprimam
                                  (orice )opinie, a mea este ca te bagi singura in
                                  seama, fara sa ai cu adevarat ceva de spus. daca nu
                                  ai ceva de bun simt de spus , dar vrei sa spui ceva,
                                  atunci citeaza din altii mai mari ; pentru asta il
                                  apreciez pe Bogdan, care ne rasfata sufletele cu
                                  pasaje minunate din literatura-de specialitate sau nu,
                                  pe care el o citeste. numai bine.
                                  --- "Ioana R." <i_o_a85@...> wrote:

> [...]
                                  > pretentii asta ar
                                  > face, netrecand la represalii impotriva studentului.

                                  > ASPSE - Asociatia Studentilor la Psihologie si

                                  Take Yahoo! Mail with you! Get it on your mobile phone.
                                  http://mobile.yahoo.com/maildemo
                                • andreea d
                                  Message 16 of 28 , Feb 2, 2005
                                    draga luiza, e bine ca iti ascuti observatia inca de pe acum si faptul ca retii "discutii" anterioare ba chiar mai mult afirmatii ale colegilor nostri nu e decat de laudat. dar poate daca ai sta mai mult sa citesti tu literatura "de specialitate sau nu" pentru care il admiri pe bogdan..poate ca ar fi mai constructiv pentru toti.

                                     andreea

                                    Do you Yahoo!?
                                    Message 17 of 28 , Feb 2, 2005
                                      asculta scumpa si inteligenta Luiza...daca e sa te intrebi cine se baga in seama fara sa aiba ceva de spus cred ca de data asta ESTI TU.iar eu,spre deosebire de tine GANDESC,si iti voi aduce cateva argumente:primul al fi ca nu intelegi nimic din ce scrie aici,pe forum.reia draga mea mailul meu legat de fac de mate si info,si poate daca il citesti si recitesti o sa iti dai seama ca nu exista nici urma de dispret cu privire la ei.ai inteles tu gresit.iar un alt argument cum ca tu te bagi in discutii fara rost,este simplul fapt ca ai stat si mi-ai urmarit mie in mod expres discutiile,pandind sa ma taxezi.ce e scumpa?e cumva prietenul tau la mate sau info si ai crezut ca il atac?reciteste,reciteste,reciteste,si poate mai vb cand o sa fii cu picioarele pe pamant.si cand iti revi,spune-mi si mie in ce an esti,ca mor de curiozitate?! cat despre bogdan,relax,toata lumea ii observa inteligenta,asat nu inseamna ca e un zeu...grow up,girl! mai bine gandeste-te la sesiune,si lasa de-o parte dicutiile facute de mine...

                                      Message 18 of 28 , Feb 2, 2005
                                        Se pare ca lucrurile au cam scapat de sub control.
                                        De aici incolo s-ar transforma (daca nu e deja ) intr-un spectacol de
                                        circ.
                                        In curand speram sa avem un forum pe un site.
                                        Pana atunci aceasta este o lista de discutii, unde exista si niste limite.
                                        E adevarat ca discutiile trebuiau oprite din timp (puteam , am fost
                                        tentat) dar am vrut sa vad pana unde se poate ajunge.
                                        Totul sta in interpretare..
                                        Pe mine m-au amuzat schimbul de replici, insa se pare ca foarte multi
                                        o iau personal, si sa ne mai gandim ca totusi sunt 525 de persoane
                                        care ne citesc mailurile. Sa incercam sa nu umplem casutele lor cu
                                        frustrari si rautati. Totul are o limita. Aceasta limita a fost depasita.
                                        Hai sa incercam sa ne respectam unii pe altii.

                                        ps.thread inchis inseamna ca toate mailurile (replay-urile) care mai
                                        vin pe subiectul asta vor fii rejectate automat.
                                        Asa ca nu pierdeti timpul atat de pretios din sesiune scriind
                                        reply-uri la discutia asta.

                                        Cand ti se arunca noroi tu lumineaza si el se va face praf pe care-l
                                        va sufla vantul.

                                        Schimbarea care o vrei in lume trebuie sa inceapa de la tine.

                                        Bogdan (moderator al acestei liste de discutii)
                                        incercand sa ajute la construirea unei lumi mai bune