La Multi Ani! de 1 Decembrie

  • Metger Maria
    Message 1 of 3 , Nov 30, 2004
      Salut!
      Are cineva un curs sau un capitol in format electronic despre comportament,
      tipuri de comportament (clasificare)si diferite teorii despre comportament.
      M-ar ajuta forte mult.
      Va multumesc anticipat!
      O zi buna tuturor!

      ---------------------------------
      Noile abonamente Astral OnLine
      256 kbps ; 12 USD/luna
      http://www.astral.ro
    • diana milos
      Message 2 of 3 , Dec 1, 2004

        diana milos <linea2ana@...> wrote:

        Salut!

         Voiam sa fac asta de ceva timp, profit de ziua noastra, a romanilor si tin sa salut in primul rand pe toti colegii mei din anul III sectia Psihologie, care -am aflat cu bucurie- au intrebat de "existenta" mea pe-aici...

          Italia este asa cum o inchipuiau Visele si Visurile mele, e un "muzeu" traitor de frumusete si istorie...italia este totusi locul unde conservatorismul genereaza, si nu doar pastreaza. Italienii concep modernitatea la periferia (la propriu) "Centrului de oras, obligatoriu, Istoric"... Centrul orasului e dedicat istoriei si gloriei ei romane.

        Si-atunci ce genereaza istoria pastrata?

        In primul moment confuzie temporala, cand te trezesti a trai in jurul unui castel medieval in toata "realitatea" vremii lui...

        Apoi, te intrebi ce-ar vrea sa spuna? sa spuna mai mult...

        Si cand ajungi sa privesti din turnul lui zarea, pagani nestiuti, nevazuti pana atunci, iti tulbura gandul a noi asalturi si recuceriri...

        De aceea mai sunt castele si mori de vant, ca sa ne mane inainte asaltul, avantul...

        Gandind si simtind cu sufletul la prietenii mei de acasa!

        La multi ani Romania, desi aflu vesti triste in ceea ce priveste alegerile!

                                      Diana Milos

        Do you Yahoo!?

        Do you Yahoo!?
        The all-new My Yahoo! � Get yours free!
      • Daniel Marius
        Message 3 of 3 , Dec 1, 2004
          nu e prea de ajutor dar ti as sugera sa cauti la biblioteca, eventual behaviorism

          Marius Daniel

          ----

          Home, no matter how far...
          http://www.home.ro