...la film

  • Vino Cu Noi
    Message 1 of 1 , Nov 1, 2004
      Stimati colegi,

      Ne-am refacut fortele dupa activitatea noastra preferata (lupta cu morile de vant) si-am pus la cale inca un eveniment la care va asteptam.

      "UN CARTUS DE KENT SI UN PACHET DE CAFEA"

      Cu VICTOR REBENGIUC, MIHAI BRATILA SI MIMI BRANESCU
      Un film de scurt metraj in regia lui Cristi Puiu, Productia Cristina Ionescu

      Proiectia filmului are loc in holul Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei, Cladirea LEU, Etaj 5, miercuri 3 noiembrie 2004, orele 12.00; 12.15; 12,30

      NOTA: Acest eveniment nu are contotatii politice, religioase sau economice. Filmul ruleaza gratis!

      Va asteptam! Poate nu veniti!

      Semneaza
      Miscarea Studenteasca VinoCuNoi

      ----