RE: [artikel-hukum] mau balik lagi ke Law Firm nih......

  • Yelys
    Message 1 of 6 , May 31 7:04 PM

      Mohon info juga jika ada lowongan di law firm, ya dan soal peradi, mohon untuk saling info yaaaa…tahun ini mudah-mudahan bisa ikut ujiannya dan lulus. Amin.

      Terima kasih banyak.

      Yelys Ari K. Wardani

      Corporate Legal Division

      PT Bakrieland Development, Tbk

      Wisma Bakrie 1, 6 & 7 floor,

      Jl. HR. Rasuna Said Kav.B-1,

      Jakarta Selatan, 12920

      P : 62 21 5257835

      Message 2 of 6 , Jun 2, 2010
        yg gw denger sih, agustus ini semua penyelenggara PKPA harus memasukan laporan akhir penyelenggaraan, sm seperti tahun kemaren, jd kemungkinan PKPAnya sm seperti tahun kemaren

        Dari: Yelys <yelys@...>
        Judul: RE: [artikel-hukum] mau balik lagi ke Law Firm nih......
        Kepada: artikel-hukum@yahoogroups.com
        Tanggal: Senin, 31 Mei, 2010, 7:04 PM

        Message 3 of 6 , Jun 3, 2010
          Intellectual Property Staff

          Qualifications :
          * Male or Female
          * Age 25 - 35 years old
          * Minimum S1 majoring in Chemical Engineering, Industrial Engineering,
          * Pharmacy or Chemistry from a reputable university
          * Minumum TOEFL score: 500
          * Computer literate (MS Office)
          * Willing to work over time & under pressure
          * Interested in technology and application thereof
          * Good communication and correspondence skills in English

          If you have all the above qualifications, please send your application letter, resume, and the latest photograph to:

          Lubis, Santosa & Maulana Law Offices
          Mayapada Tower Lt. 5,
          Jl. Jend. Sudirman Kav. 28,
          Jakarta 12920
          Attn: Erika
          or email to:
          lsmlawoffices@...
          erika_a@...

          To: artikel-hukum@yahoogroups.com

[...]

          Windows Live Hotmail: Your friends can get your Facebook updates, right from Hotmail®.