Re: [Artificial Intelligence Group] help

  • javad doran
    Message 1 of 3 , Jan 1, 2010
      hello
      Mr mohammad reza
      I'm sorry
      I dont have any documents or paper about DATA MINING alghorithms
      if you have any information about this subject , i'll glad to read your research
      Good Luck
      by

      Message 2 of 3 , Mar 5, 2010
        salam...haletun khube?man ozve artifical intelligence group am emaile shoma ro az un ja peyda kardam ...albate mptmaen nistam shoma irani bashid vali khob ....
        shoma hush masnouee khoundin??akhe man ye soal dashtam :vaseye housh masnouee behtare camputer khund ya bargh??yani ba kudum tuye arshad kar rahat tare??
        mamnoon misham misham age komak konid