IAD Listgroup Information

  • Ken
    Message 1 of 1 , Feb 3, 2004
      List members,

      Since our membership has doubled in the last few months to 229 people
      in over 20 different countries, I think it's necessary to post another
      informational post about the list group and the list home page.

      You can post files, photos, links, and data on the list home page at:

      Because of someone posting inappropriate material here, I have the
      settings so that only I can upload but all can see. Send any of your
      submissions for uploading to: kenroar@...

      You can change your membership settings to receive a daily digest of
      postings (where all the posts that day are sent in one e-mail). You
      may also leave the group. To do either, go the the home page listed
      above and look on the right side of the page for the following links:

      [ Edit My Membership ] [ Leave Group ]
      Group Info
      Members: 229
      Founded: Jun 23, 2001
      Language: English

      For those of you lurking on the list, don't be afraid to post. We can
      all learn from each other!

      Ken Rohrer
      List "Nanny"

      ----French translation----

      Membres de liste,

      Puisque notre adhésion a doublé en derniers mois à 229 personnes dans
      plus de 20 pays différents, je pense qu'il est nécessaire de signaler
      un autre poteau informationnel au sujet du groupe de liste et du Home
      Page de liste.

      Vous pouvez signaler des dossiers, des photos, des liens, et des
      données sur le Home Page de liste à :

      En raison de quelqu'un qui signale ici le matériel inadéquat, j'ai les
      arrangements de sorte que seulement je puisse télécharger mais tout
      puisse voir. Envoyez n'importe laquelle de vos soumissions pour
      télécharger à : kenroar@...

      Vous pouvez changer vos arrangements d'adhésion pour recevoir un
      sommaire quotidien des postings (où tous les poteaux que le jour sont
      introduits un E-mail). Vous pouvez également laisser le groupe. Pour
      faire l'un ou l'autre, allez le le Home Page énuméré ci-dessus et
      regardez du bon côté de la page pour les liens suivants :

      [ Éditez Mon Adhésion ] [ Groupe De Congé ]
      Groupez Les Membres D'Information : 229 fondé : Juin 23, 2001 Langue :
      Anglais Pour ceux de vous menaçant sur la liste, n'ayez pas peur pour
      d'enfants"

      De Ken Rohrer