Chestionar Nivea Creme

  • Condrat Cosmina
    Message 1 of 3 , May 31 2:35 PM

            Bună ziua/seara,

          Mă numesc Condrat Cosmina şi sunt studentă în anul III la Facultatea de Ştiine Economice din cadrul Universităţii „Aurel Vlaicu” din Arad, Specializarea Marketing. În vederea elaborării tezei mele de licenţă, realizez un studiu pe bază de chestionar pentru a cunoaşte care este atitudinea consumatorului faţă de produsul Nivea Creme.

         Chestionarul poate fi accesat la link-ul următor:

         Vă asigurăm că datele nu vor fi folosite în alte scopuri decât pentru prelucrare şi analiză în vederea realizării lucrării de licenţă, iar în cazul în care aveţi întrebări sau nelămuriri, nu ezitaţi să mă contactaţi.

         Vă rog să transmiteţi acest e-mail contactelor dumneavoastră, poate se mai găsesc doritori care să-şi exprime părerea în legătură cu acest subiect.

         Mulţumesc anticipat!
         Cu stimă,
         Condrat Cosmina
         E-mail: sweet91_cosmy@...