Curs intensiv de programare neurolingvistica si dezvoltare personala

  • intertraining2012
    Message 1 of 3 , Apr 8, 2013
      Compania Berghmann Coaching & Training are deosebita placere de a va invita sa participati la evenimentul Mind& Body Reader , eveniment sustinut si organizat in Bucuresti in data de 14 Aprilie  la Rin Grand Hotel.

      Evenimentul Mind& Body Reader va oferi solutii alternative, strategii si mai ales un plan de dezvoltare personala care sunt aplicate la nivel mondial si care au fost create pentru a oferi si a aduce succes in toate aspectele vietii.

      Frecvent ne intalnim cu provocari atat in viata profesionala, privata , sociala cat si personala si nu stim cum sa reactionam in fata lor sau cautam sa ne autodepasim insa suntem nevoiti sa depunem eforturi majore , sa ,,cheltuim'' timp, energie sau resurse financiare pentru a ne atinge obiectivele .

      In cazul in care te regasesti in unul din punctele de mai jos este timpul sa spui Da sansei de-a face o schimbare radicala in viata ta:

      • Vreau o schimbare  insa nu stiu ce sa fac, de unde sa incep si cum sa termin.
      • Vreau mai mult timp liber pentru mine .
      • Vreau sa comunic cu usurinta fara a mai fi nevoit sa formulez si sa reformulez ce vreau sa transmit de mai multe ori.
      • Vreau sa stiu cand o persoana minte sau cand spune adevarul pentru a putea reactiona in consecinta.
      • Vreau sa ma relaxez seara si sa profit de timpul meu liber cand vin de la job fara a mai fi ,,bantuit'' de : cine, ce si cum a facut task-ul ,,X'' sau ce mai am de facut a doua zi la job.
      • Vreau sa am mai multi bani insa singura solutie pe care am gasit-o a fost sa mi iau inca 3 joburi pe langa cel actual.
      • Vreau sa mi accesez anumite abilitati si aptitudini pe care le am pentru a avea mai mult succes in tot ceea ce fac.
      • Vreau sa ma cunosc mai bine pe mine si pe ceilalti.
      • Vreau sa ofer un plus de valoare vietii mele si persoanelor pe care le cunosc.
      • Vreau sa fiu plin de inspiratie si sa mi ating potentialul maxim pe care il am , sa fiu inspirat si sa inspir persoane la randul meu.
      • Vreau sa aflu ,,de ce-ul'' pentru care exist si ma aflu in acesta lume si mai mult decat atat vreau sa descoper scopul existentei mele.
      • Vreau ca viata mea sentimentala sa fie o prelungire a curcubeului, un murmur al dragostei in surdina , un sentiment etern plin de energie si vitalitate.
      • Vreau sa pot realiza ,,profiluri psihologice'' pentru a ma rapporta si a putea respecta si acorda mai multa atentie si intelegere persoanelor din jurul meu.

      Mai jos vei gasi un link pe care daca il accesezi te va duce la pagina noastra de site unde vei afla mai multe informatii  despre curs cat si despre inscriere.

      Vino la Mind&Body Reader pentru a vedea, a cunoaste, a simti si a gusta din Excelenta !