Lansarea cartii mele - Renasterea Colectiva a Iubirii si Informatiei

  • Mace
    Message 1 of 1 , Mar 1, 2013

      Format: fizic şi electronic
      Număr pagini: 180
      Autor: Oprea Alexandru
      Preţ: 30 lei format fizic (plus taxe poştale), 10 leiin format electronic
      Comandă carte: Tel - 0742162067, Mail – triplu_metafizica@... (nume, adresă fizică, şi câte exemplare doriÅ£i).

      Eu, Oprea Alexandru, am marele privilegiu pentru ca in acest an 2013 sa imi lansez propria carte, numita "Renasterea Colectiva a Iubirii si Informatiei", subtitlu: O sinteza a schimbarilor prin care trecem in Prezent.

      Cartea este scrisa in format de intrebari - raspunsuri, avand intentia clara ca persoanele care citesc acest material sa fie ajutate cu adevarat, reducand confuzia care exista in viata noastra. Scriitorul a raspuns la intrebari intr-un mod cat mai la obiect posibil, abordand diferite teme care au intr-adevar miza si nu sunt simple speculatii.

      Primul capitol este o analiza clara si directa a situatiei din prezent, in ceea ce priveste sistemul economic, politic, financiar, prezentand mecanismul manipulativ prin care se devalorizeaza moneda prin anumite taxe ilegale. Acest capitol este un dus rece, necesar pentru a intelege cu adevarat ce se intampla in momentul de fata.

      In al doilea capitol scritorul vorbeste din experienta proprie, despre ce inseamna cu adevarat sa iti urmezi pasiunea si sa mergi cu entuziasmul tau, urmand Calea Minimei rezistente. Sunt oferite si cateva exercitii practice, pentru ca voi sa avansati mai rapid, inspre a face ceea va doriti sa faceti.

      Al treilea capitol arata cat mai exact posibil maniera in care noi ne cream realitatea, in fiecare moment, dar si relatia dintre mintea superioara, mintea fizica si creierul fizic. Sunt oferite exemple si tehnici prin care noi sa devenim un canal mai bun, pentru ca toata inspiratia, creativitatea si informatiile primite de la mintea superioara sa se manifeste mai des in viata noastra

      In al patrulea capitol, inima iese la suprafata intr-un mod creativ, prin cuvinte care surprinzatoare. Se vorbeste despre importanta si puterea inimii ca si organ energetic, care este mai puternic de 10.000 de ori decat creierul. Calea evolutiei personale, este de a iubi mai mult si a fi persoane mai bune.

      Al cincilea capitol este o explorare a unei zone mai poate mai putin cunoscute, vorbind despre acele persoane numite pana acum "cei rai", care urmaresc sa controleze, sa domine si sa manipuleze. In acest capitol, scriitorul ofera o perspectiva metafizica privind motivatia si modul de actiune al acestor fiinte, pentru ca noi sa putem vedea si partea negativa.

      Dupa acest capitol, vom vorbi despre sisteme alternative, ce se poate face practic pentru a crea o noua lume in care exista abundenta si o distributie corecta a resurselor. Se prezinta cateva solutii, unele dintre ele testate si aici in Romania. Acest capitol si toate capitolele din carte sunt scrise la obiect, fara a divaga in lucruri care nu sunt de folos.

      In cel de-al saptelea capitol, vom vorbi despre ce inseamna Puterea Personala, cum o putem lua inapoi de la un partener abuziv de exemplu (si nu numai de la un partener), prin afirmatii si asumarea suveranitatii noastre. Se ofera afirmatii clare si puternice, care deblocheaza Puterea pe care ne-am refuzat-o.

      In cel de-al optulea capitol sunt oferite informatii si exercitii care ne ajuta sa stim ce sunt visele, ce se intampla mai exact in meditatie si este prezentat sistemul de chakre dintr-o perspectiva creativa.

      Capitolul noua este o descriere a ceea ce se intampla sau se va intampla in noul Ciclu de 25.000 ani in care am intrat, odata cu trecerea de 2012. Sunt oferite foarte multe informatii, unele suprinzatoare prin implicatiile lor.

      Nu am vrea cu totii sa avem relatii frumoase si iluminate? Dar ce inseamna astfel de relatii? In capitolul zece veti descoperi cateva lucruri pe care sigur le cunoasteti, dar poate vi le veti reaminti mai bine citind informatia. Prea des intr-o relatie (in special in relatia cu partenerul), uitam de echilibrul pe care sustinem ca il avem, iesind la iveala toate lucrurile nerezolvate in noi.

      Ce ne impiedica sa traim realitatea pe care o dorim? Convingerile limitative. Despre ele va fi urmatorul capitol. Impreuna vom depasi tot ce nu functioneaza in viata noastra, incepand cu Convingerea ca acele convingeri negative pe care le avem, sunt mai puternice decat cele pozitive.

      In ultimul capitol scriitorul a raspuns la intrebarile voastre vorbind despre vegetarianism, casatorie, vaccinuri si alte teme actuale.

      Va invitam sa explorati aceasta carte, foarte interesanta, noua si practica prin implicatiile sale. Eu personal o consider o carte buna ca si informatie practica, pe care o putem aplica in viata noastra. Mi-am citit de cateva ori propria carte, ramanand uneori surprins de ce informatii am accesat.

      Pentru a o comanda Renasterea Colectiva a Iubirii si Informatiei la pretul de 30 de lei in format fizic sau 10 lei in format electronic, trimiteti un mail la adresa triplu_metafizica@... cu numele vostru, adresa fizica si cate exemplare doriti. Livrarea se face prin posta (sau curierat la cerere, plata ramburs). Pentru varianta electronica, banii se trimit prin paypal sau prin transfer bancar obisnuit.

      Comanda se poate face si la nr de tel: 0742162067, livram si in afara tarii, se poate plati si prin paypal sau Western Union.

      Multumesc tuturor prietenilor, clientilor si celor care m-au sustinut si daca simtiti ca sunteti atrasi de Renasterea Colectiva a Iubirii si Informatiei, va invit sa o achizitionati.

      O zi excelenta tuturor, Oprea Alexandru

      CEO Puterea Creatiei

      http://www.puterea-creatiei.ro/