Mai este o saptamana!

  • lucian_nazarov
    Message 1 of 1 , Nov 1 8:31 AM
      Nu ai uitat ca saptamana viitoare incepe BizCamp, nu-i asa?!

      Ne-am gandit cine ar putea sa ne povesteasca mai bine despre cat de importanta este pasiunea si am gasit doi tineri frumosi si talentati, Ioana Blaj si Dorian Boguta au acceptat invitatia si ne vom intalni cu ei vineri, 09 noiembrie, de la 10:00 la 11:30.

      Surprizele nu se opresc aici, pentru ca ii avem si pe Alexandru Negrea, Rares Rusu (marketing manager la Google Romania), Bogdan Comanescu, Andreea Boscanici, Mirela Podea, Andrei Lacatus si Vlad Tausance, care sunt deschisi sa impartaseasca informatii pretioase din experienta lor.

      Daca mai ai vreo indoiala ca ar trebui sa vii la BizCamp, uita de ea! Cele mai mari companii, care isi cauta si potentiali angajati, au pregatit workshop-uri special pentru tine. Conditia principala este sa fii motivat si sa iti doresti sa te dezvolti.

      Daca esti in an terminal Coca-Cola Hellenic abia asteapta sa te cunoasca. Orange Romania doreste sa regaseasca printre voi studenti la Automatica, Calculatoare sau Cibernetica. Kika Romania si Danone Romania vor sa cunoasca studentii pasionati de Facebook si online! PricewaterhouseCoopers doreste sa cunoasca toti pasionatii de audit si controlling iar daca esti student la ASE, cu siguranta locul tau este la workshop-ul Ursus Breweries.

      Daca nu te-ai inscris la BizCamp, este timpul sa o faci aici http://bizcamp.inspirebusiness.ro/inscriere.html). Iar daca te-ai inscris deja, nu uita sa bifezi si workshop-urile dorite. Pentru asta ai link-ul aici: http://bizcamp.inspirebusiness.ro/inscriere-workshopuri.html

      Nu uita ca ne gasesti pe facebook (https://www.facebook.com/bizcamp.inspirebusiness), iar CV-ul ni-l poti trimite la office@....