Re: parerea voastra conteaza : panouri radiante cu infrarosu (afacerea mea)

  • Seller
    Message 1 of 6 , Nov 14, 2012
      Buna Maya

      Eu cred ca inca un lucru bun de a creste vazarile este sa cresteti "echipa de vanzari" . Puteti sa faceti acest lucru in diferite moduri , dar cel mai interesant este cel prin "agenti vanzari " cu plata comision. Sa ma informati si pe mine daca faceti asa ceva , sunt interesat pentru o colaborare ca agent. Lectia "Matsushita" http://ro.wikipedia.org/wiki/Konosuke_Matsushita

      Cu stima !
      Gabi

      --- In antreprenor@yahoogroups.com, "szende_ambrus" <szende.ambrus@...> wrote:

> [...]
      >
      > Nu ma pricep prea mult la marketing, am terminat dreptul, dar m-am gandit sa folosesc urmatoarele metode publicitare:
      >
      > 1. Web site: www.activheating.ro
      > 2. Pliante (deocamdata alb-negru)
      > 3. Mail-uri publicitare
      > 4. Imprimare auto
      > 5. Anunturi online
      > 6. Anunturi publicitare in ziar
      >
      > Daca aveti cateva idei benefice pentru aceasta mica afacere, va rog sa mi le impartasiti.

    • Bajenaru Alexandru
      Message 2 of 6 , Nov 14, 2012
        Salve,

        Cel mai probabil vei gasi aici oameni care iti pot spune ca fiecare dintre acele metode, in functie de domeniul fiecaruia si de targetul fiecaruia, poate fi o metoda de marketing / promovare de succes. Insa, acest lucru poate sa fie deloc sau prea putin relevant pentru business-ul tau. Cred ca mult mai util ti-ar fi sa discuti cu o firma specializata de marketing, cu un consultant de marketing, etc, pe care sa-l faci sa inteleaga ce anume presupune business-ul tau, la care sa te duci cu un buget cat de cat creionat in ceea ce priveste promovarea business-ului, si cu care sa pui cap la cap o mica strategie in domeniul marketingului. Pentru ca altfel risti sa faci din toate, sa cheltuiesti destul de mult, sa nu iti setezi bine obiectivele si/sau sa nu le poti masura, si rezultatele asteptate sa se lase prea mult asteptate.

        Plus ca, fiecare dintre metodele mentionate de tine pot fi realizate la un nivel mai inalt sau mai scazut de profesionalism, cu rezulatate pe masura.

        Noi te putem ajuta in acest sens, nu stiu de unde esti tu, noi suntem din Bucuresti, cel mai bine ar fi sa-ti gasesti pe cineva local ( cred eu ), impreuna cu care sa dezvolti aceasta, poate mult spus dar asta este in final, strategie de promovare.

        Zi buna,
        Alex Bajenaru

        Alexandru BAJENARU

        0740 300 178

        Message 3 of 6 , Nov 14, 2012
          Incalzirea folosind energia electrica si mai ales cea cu radiatie infrarosie este intr-o mare expansiune,
          dar multe firme au inteles asta si concurenta este deja mare.
          Trebuie perseverenta si promovare continua.
          O promovare utila poate fi pe www.PortalElectric.Ro cel mai vizitat site in domeniul electric romanesc.
          Cel mai important este insa sa cunoasteti cat mai bine produsele si sa oferiti un suport tehnic real celor interesati.
          De asemenea calculul de dimensionare a necesarului de panouri este important pentru a nu avea un client nemultumit.
          Firma unde lucrez acum nu distribuie, dar calculeza necesarul si monteaza de ceva timp astfel de echipament, de asemenea sisteme de degivrare pentru turturi si gheata, care sunt foarte solicitate in perioada aceasta.
          Ca sa deveniti producator este un proiect infinit mai greu. O idee de afacere ca prim pas in aceasta directie puteti citi in pagina

          Mult succes,
          Ion Calota

          În data de 14 noiembrie 2012, 10:45, szende_ambrus <szende.ambrus@...> a scris:

          --
          www.PortalElectric.Ro
          www.AnuntGratuit.info

        • maracine.marius
          Message 4 of 6 , Nov 14, 2012
            Aveti un plan al afacerii? Dacã incã nu aveti planul afacerii mãcar
            aveti definitã o strategie?
            Din ce observ eu compania va fi construitã in jurul produsului (panouri radiante
            cu infrarosu).
            Asta inseamnã cã vã veti adresa mai multor piete deci veti avea
            mai multe canale de distributie.
            Pentru fiecare piatã va trebui sã aveti o strategie specificã.
            Exemplu: Piata magazinelor de tip bricolaj (Practiker, Bricostore,
            Dedeman). Aveti nevoie de un vanzãtor, de un om care sã aseze
            rafturile (in functie de politica magazinului)si de o prezentare a
            produsului care sã ii demonstreze buyer-ului cã va face profit cu produsele
            dumneavoastrã. Nu aveti nevoie de prea multã publicitate
            Piata constructorilor-designerilor de locuinte. Aveti nevoie de
            un vanzãtor si de o prezentare care sã demonstreze cã solutia
            dumneavoastrã este mai ieftinã decat cea clasicã si clientii
            potentiali ai constructorilor (cei ce vor cumpãra locuinta)beneficiazã
            de multiple avantaje (creati un avantaj competitiv pentru constructor). Nu
            aveti nevoie de prea multã publicitate.
            Piata utilizatorului final- web site, promotii, newsletter, promovare
            pe cat mai multe site-uri de profil, strategie pentru social media, SEO.
            Prezentarea de pe site trebuie sã continã o simulare de cost solutie
            clasicã vs solutia dumneavoastrã pentru apartamente de 2-3 camere/ case de
            100-200 mp etc.
            In functie de bugetul dumneavoastrã puteti incepe cu una sau mai multe
            piete. Dacã nu aveti un buget prea mare vã sfãtuiesc sã incepeti
            cu piata de unde considerati cã vor veni cele mai mari vanzãri pentru
            a genera cashflow si unde aveti cea mai mare experientã
            dumneavoastrã sau angajatii dumneavoastrã.
            Dupã ce puneti la punct o metodã de distributie puteti trece la
            urmãtoarea piatã si dezvoltati urmãtoarea metodã de
            distributie.
            Eu reprezint un grup de companii ce oferã servicii precum consultantã,
            contabilitate, training, coaching, implementare solutii informatice si
            altele.
            Dacã doriti sã discutãm mai mult mã puteti contacta la telefon
            0756021521 sau mail marius.maracine@...
            Vã doresc mult succes!
            Marius Mãrãcine