5324Oportunitate de afacere - firma cu proiect european aprobat- de vanzare

  • alqaisijasmina
    Jun 10, 2013
      Acest proiect este proiectul de suflet al meu si al mamei mele. Din motive financiare si de sanatate, nu ne mai permitem sa mergem mai departe. Proiectul este o sansa grozava de antreprenoriat care merita dusa mai departe asa ca ma adresez oricui este interesat de aceasta zona.

      Detalii despre proiect:
      Proiectul se numeste Construire spatii productie si prezentare bijuterii. Mai exact, este un atelier de bijuterii cu showroom. Contractul de finantare este cu 30% banii firmei si 70% de la UE. Valoarea totala a proiectului este de 290.000 E. Proiectul a fost aprobat in luna mai a anului 2012, masura 3.1.2 a FADR si a avut cel mai mare punctaj din tara dintre toate proiectele din acea perioada de depunere.

      Proiectul este complet aprobat si in acest moment este in faza de organizare de licitatie cu firme de constructie. Constructia este o casa de locuit in zona rurala. Terenul si toate taxele sunt sunt platite pana in acest moment iar valoare preluarii acestei firme este de 13.000 E, bani cu care au fost acoperite cheltuielile de pana acum.

      Pentru mai multe detalii, astept un mesaj privat. Orice sfat, recomandare, redirectionare a acestui mesaj, ma poate ajuta enorm.

      Multumesc,
      Jasmine