Re: Parerea lui Pruteanu despre manele

  • L Dan-Cristian
    Message 1 of 2 , Oct 31, 2005
      < • Nu "impun" nimanui ce sa asculte si nici nu doresc sa se impuna.>
      omule nu am nimic cu Pruteanu si sincer nu sunt agreez deloc manelele.
      Dar aici a dato in bara mai dal naiba , adica a vrut sa scoata lege ca
      daca nu vorbesti literar sau daca te exprimi gresit sa platesti amenzi
      , asta pana la o adica nu e de acord cu nimic , daca ar fi dupa el ar
      face dictatura , te-ar baga in puscarie daca ai scrie fetze inloc de feţe.