  • zaraza87
    Message 1 of 1 , Oct 31, 2005
      orasul meu poate fi considerat un oras de manelisti. dintr-o populatie
      de aproximativ 100.000 de tineri, sunt vreo 50 de pers. care asculta
      rock, vreo 10 hip-hop si rap, houserii au plecat deja de aici, iar
      restu asculta manele.
      concluzia--- maneaua nu va disparea, oricata campania am face noi

      ps: scuzati-mi aberatiile si greselile (daca sunt), ca sufar de foame
      si somn (greu e in a 12-a)