Curs Manipulare (ultimul din acest an)

  • Extreme Training
    Message 1 of 1 , Oct 29, 2007

      Despre Cursul de Manipulare
      24 - 25  Noiembrie 2007, Bucuresti

      Intr-adevar manipulare pentru multi dintre noi este un cuvant tabu. Preferam sa folosim influentare, negociere sau convingere. Am descoperit insa de-a lungul cursurilor de negociere pe care le-am organizat ca manipulare este mai aproape de ceea ce va intereseaza, este mai practic si mai aproape de realitate. Cursul este gandit tocmai in acest sens, anume sa raspunda unei nevoi curente din viata de zi cu zi, atat de acasa cat si de la serviciu. Multi au spus ca este o adevarata nebunie sa tratezi intr-un curs asemnea subiect. Cursul a ajuns insa la a patra editie datorita numarului mare de solicitari  pentru editiile anterioare, nefiind posibila participarea tuturor deoarece numarul de locuri este limitat (maxim 20 cursanti).

      Cateva din intrebarile la care cursul isi propune sa va raspunda:

          1. cum pot sa comunic mai bine?
          2. cum il pot convinge pe sef?
          3. cum imi pot influenta partenerul de viata sa ia cele mai bune decizii?
          4. cum imi pot da seama la ce se gandeste cel pe care il am in fata?
          5. cum pot invinge intr-o conversatie?
          6. cum pot vorbi astfel incat vocea sa-mi fie auzita si sa fie inteleasa?
          7. cum pot avea mai multa inceredere in mine?
          8. cum pot manipula?
          9. cum sa nu cad in capcana manipulatorilor?

      Cui se adreseaza cursul?

      - in primul rand acelora care simt nevoia sa-l faca (fiecare are motivatia sa)
      - tinerilor care vor sa reuseasca in viata personala si profesionala
      - sefi sau angajati care vor sa fie mai buni in ceea ce fac (in special cei care lucreaza cu oamenii)
      - personalului angajat in vanzari!
      - celor care simt ca merita mai mult!

      Cum ma pot inscrie?

      * Prin completarea formularului de aplicare  de pe site-ul
      www.traininguri.ro

      Nota: Locurile disponibile se vor ocupa in ordinea inscrierilor!

      Locul si Data desfasurarii:
      Cursul va avea loc in Bucuresti, Calea Plevnei, nr 61, sala 8.
      Data de desfasurare: 24-25 Noiembrie 2007  (Sambata si Duminica)

      Nota: Programul este interactiv si necesita implicare si cooperare maxima din partea participantilor!

      Investitia necesara pentru a participa la acest training este de:
      80 E - fara TVA/participant (daca te inscrii pana la data de 15 Noiembrie)
      100 E - fara TVA/participant (daca te inscrii dupa data de 15 Noiembrie)
      Detalii si inscrieri: www.traininguri.ro
      Alte Cursuri disponibile:

      Comunicarea in AFACERI .... si nu numai!

      7, 8, 9 Decembrie 2007

      Instrumente Performante in HR - Motivarea Non Financiara!

      Training 11 - 12 Decembrie 2007, Bucuresti

      Detalii si inscrieri:
      www.traininguri.ro
      Organizator> Extreme Traininguri, Furnizor de performanata!