MARSUL PENTRU NORMALITATE

  • gandire_libera
    Message 1 of 2 , Jun 2, 2006
      >> MARSUL PENTRU NORMALITATE

      In replica la marsul homosexualilor, organizatia Noua Dreapta va
      organiza sambata, 3 iunie, Marsul pentru Normalitate, pe traseul
      Dealul Mitropoliei - Piata Unirii - Piata Universitatii - Piata
      Revolutiei - Calea Victoriei - Piata Natiunilor Unite - Splaiul
      Independentei - Dealul Mitropoliei.

      Marsul, care va avea loc intre orele 10:00 - 13:00, este autorizat
      de Primaria Capitalei si are drept scop afirmarea si apararea unor
      valori morale precum familia, credinta si normalitatea in societate.
      De asemenea, este o reactie de protest fata de impunerea stilului de
      viata homosexual in Romania, care a inceput odata cu legalizarea
      relatiilor homosexuale in anul 2000, a continuat cu difuzarea
      propagandei homosexuale prin intermediul mass-media si cu presiunile
      exercitate in directia legalizarii casatoriilor homosexuale si a
      adoptiilor de copii de catre cuplurile de pederasti.

      Va asteptam in numar cat mai mare pentru a le arata urmasilor
      sodomistilor din Biblie ca au gresit adresa: ROMANIA NU ESTE SODOMA!

      http://www.nouadreapta.org
    • dbkdesign
      Message 2 of 2 , Jun 2, 2006
        Ce porcarie .. mai au si curajul sa-si puna numele mail`ului
        gandire_libera =)) asta chiar e funny .. eu zic ca era mai potrivit
        gandire_ingradita dar cred ca era ocupat cand si-au facut cont. Deci
        bai oamenilor .. singurii anormali sunteti voi fiindca nu aveti de ce
        sa faceti nici un marsh .. cred ca am sa vin si eu dar am sa ma urc pe
        intercontinental si am sa va arunc cu oua in capetele alea proaste
        care nu mai au ce face acasa. Deci mai intai au fost manelele, apoi
        apar ingraditii astia gen noua dreapta(apropo ce nume de secta) ..
        tara asta se duce dracu!!

        --- In anti-manele@yahoogroups.com, "gandire_libera"