San Francisco

  • andrei79
    Message 1 of 2 , Dec 3, 2002
      Douga nie redagavau staronku, bo bol'sh zajmausia ulasnaj. Vitaju
      usih z tumannaga gorada San Francisco. Vos' miesiac, jak ja siudy
      pierajehau i pakul' mnie getaje miesca padabajecca bol'sh za liuboje
      inshaje raniej bachanaje. Kali laska, nie prahodz'cie mima,
      pakidajcie natatku na doshcy abjau. Arsen, vitaju ciabie, bracie!
    • bamboo7431
      Message 2 of 2 , Mar 13, 2003
        Drei!

        Napiszy mnie na bamboo7431@...

        Dobra my w ciabie pahudzieli w SF :) Vykladzi zdymki z tae p'ianki dy
        s'vistni siudy z adrasam.

        Daj "Ivanu Terrible" moj telefon - ia iaho, kaniesznie, vyliczyw, 455
        Mottis Ave, alie treba budzie z' im pa-narmal'namu pierasiakczysia

        Syarzhuk