1 kastrycznika

  • andrei79
    Message 1 of 325 , Oct 1 3:51 PM
      proga klasnaja, tamu, szto ja pisac' paczaw
      pa-czalavieczy, viedajuczy, jak jana pracuje, raniej ja
      karystawsia inszaj lacinkaj.<br> czakaju fotak, zawtra jedu u
      New York na cely dzien'. Iduc' dazhdzhy i pahaladala.
    • andrei79
      Message 325 of 325 , Feb 9, 2002
        vyjehali na alimpijadu uchora, piatnicu,
        uviechary, jehali usiu noch biez pierapynku, zatym dzien' i
        vos'ciapier my u mateli a 10j nochy u shtacie Missouri. Usie
        notebooki z saboj uziali, tamu z matelia vyliezli utrayoh u
        net. Molimsia na nashaga karcha: front end i radyjatar
        jamu pamianiali, alie staw guliac' back end i glohnuie
        mashyna pry surjoznym tarmazhenni. Siabry nashyja uzho na
        alimpijadzie, skazali, dzie nam spynicca. Sionnia uviechary
        (panel' kiravannia u nas uzho nie padsviechvajecca)i
        Sasha nie zauvazhyu, jak zakonchyusia bienzin. Dobra,
        shto zaglohla mashyna na halmie, adzin raz pihnuli, a
        u nizie byla zaprauka. Pakul' Sasha kaciusia uniz,
        admovili tarmazy. Alie majstar spyniu mashynu lia samaje
        bienzakalonki. Pakuryli tol'ki shto trauki z Kalianam, na vulicy
        halodna--geta nie Floryda, a zautra pryjedziem uzho na
        maroziec. Trymajsia korch!