شهر ممنوع از هدی رستمی - مجموعه عکس

  • Hamid Heidarinejad
    Message 1 of 1 , Jun 26, 2012

      شهر ممنوع از هدی رستمی

      هدا رستمی عکاس ۲۶ ساله ساکن سوئد، به تازگی عکس‌هایی ساختار شکنانه از ایران منتشر کرده که مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. وی در مورد خود و عکس‌هایش می‌گوید:
      گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net
      «من در رشته طراحی صنعتی دانشگاه Mälardalen سوئد تحصیل کردم. عکاسی برای من از علاقه به دیدن عکس‌ها آغاز شد، حتی در فیلم. سینما می‌رفتم و به جای موضوع فیلم، عکس‌های جالب صجنه‌ها در خاطرم می‌ماند. همین موضوع باعث شد تا سرانجام در سال 2009 دوربینی خریدم و شروع به عکاسی کردم. فیس بوک تنها مکان انتشار عکس‌هایم بود تا اینکه تصمیم گرفتم قدم بزرگ‌تری بردارم. من از نوجوانی در سوئد بزرگ شدم و با سبک زندگی در این کشور خو کرده‌ام. تصمیم گرفتم برای الهام‌گیری، جای دیگری رفته و جور دیگری ببینم: تهران.
      ایده‌ها از شهرگردی و عکاسی خیابانی کم کم به دغدغه خودم و انسان‌های اطرافم در شهر و کشوری رسید که دوست داشتم به تصویرش کشیده و جور دیگری آن را نشان دهم. این مجموعه عکس، بیشتر ایده‌پردازی و گفتن حرف‌هایی است که گویی سال‌هاست در این شهر ممنوع است
      ».